• Ik ga niet het hele verhaal uittypen, maar het komt er eigenlijk op neer dat ik de broer van een hele goede vriend van me wel leuk vind. Ik ken 'm niet zo goed, maar hij is echt heel aardig en best nog wel knap. Alleen vroeg ik me af of het wel kan, dat ik een crush heb op de broer van mijn soort van beste vriend?

    Hahaha beetje sneu voor je beste vriend. :Y) You'd have to make sure he's not into you en dan is het oké.

    Jup dat kan :Y) Dat had ik eerst ook alleen dan op de broer van mijn beste vriendin maarja daar ben ik allang over want hij is veel te oud hahah!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ja, als die beste vriend geen verdere gevoelens voor jou heeft. Of je ex is. Of er zo'n vreemde liefdes geschiedenis was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als het gebeurd, dan gebeurd het, dus dat kan.
    En als je echt goede vrienden bent, zou je daar vast wel op een normale manier over kunnen praten, zonder dat hij je niet meer mag, of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zolang jij en die vriend geen romantische gevoelens delen wel, vind ik.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:11 ]


    The odds are néver in our favor.

    Haha, even for the record, mijn beste vriend is een jaar jonger en zijn broer een jaar ouder. ^^ En mijn beste vriend is sowieso niet verliefd op mij, want we hebben het elkaar al duidelijk gemaakt dat we elkaar meer zien als broer en zus. :')

    Dan is het goed. "Maar eerst moet je er voor zorgen dat hij hallo tegen je zegt" Tandpasta reclame, ftw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Laswell schreef:
    Haha, even for the record, mijn beste vriend is een jaar jonger en zijn broer een jaar ouder. ^^ En mijn beste vriend is sowieso niet verliefd op mij, want we hebben het elkaar al duidelijk gemaakt dat we elkaar meer zien als broer en zus. :')

    so, he's friendzoned?
    Let's talk on facebook.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    so, he's friendzoned?
    Let's talk on facebook.


    +1


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nefie schreef:
    (...)
    so, he's friendzoned?
    Let's talk on facebook.

    Eigenlijk wel. :') Okay, I'll explain on facebook.

    Natuurlijk kan dat (; voor zover ik weet kan je je gevoelens nooit onderdrukken, waarom zou je ook trouwens?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien