• Ja ik zit dus met een probleempje.
    tot niemands verbazing blijf ik dit jaar zitten omdat ik meer dan de helft van het jaar ziek in bed heb gelegen. Ik deed dit jaar Media en Theater omdat ik het leuk vind. Alleen ik had wat problemen met een paar vakken en de kinderen. En omdat ik nogal verlegen ben heb ik niet echt wat kunnen laten zien van mezelf. Nou tegen het einde heb ik het maar gewoon opgegeven en wou ik het jaar erna Zorg en Welzijn doen, alleen is mijn mentor er niet echt achter aan gegaan hoe vaak ik het ook gevraagd heb. Vandaag werd ik dus ineens opgebeld met de mededeling dat de Zorg en Welzijn klassen vol zitten dus dat ik of nog een jaar Theater moet doen, wat ik dus niet wil omdat ik er gewoon te verlegen voor ben. Of ik moet naar een andere school. Op zich zou ik het geen probleem vinden om van school te wisselen, alleen de enige andere school met Zorg en Welzijn is nog erger dan mijn school. En ik ken daar ook heel veel kinderen al die mij gepest hebben en ik ben eigenlijk ook wel heel slecht in nieuwe vrienden maken.
    Dus,, ik wil eigenlijk wel is jullie mening weten :$
    X


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik zou mijn ouders vragen om te gaan zeuren bij school. Kijken of je zo wel in een klas kunt.


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    Ik zou mijn ouders vragen om te gaan zeuren bij school. Kijken of je zo wel in een klas kunt.


    Nou ik ben vanmiddag wel al met mijn moeder meteen op school geweest maar ze kunnen nog niet zeggen of er nog plaats vrij is of niet aangezien 70% van de derde klassers blijft zitten. Maar voor het geval dat er geen plaats meer vrij is moet ik alvast een keuze klaar hebben.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”