Invullen:
Volledige naam: Florence Amélia Ambròsio.
Bijnaam: Floor, Flo.
Leeftijd: 19.
Land/Stad: Italië.
Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia: Florence loopt tegen Alicia aan bij de markt in Rome.
Wat gebeurt er?: Alicia en Florence gaan samen wat drinken, en zo leren ze elkaar kennen. Florence maakt ook kennis met 1D en heeft direct een crush op Niall. Ze groeien dichter naar elkaar toe. Ze reist met hen mee naar Venetië, om daar afscheid te nemen van de groep. Toch blijft ze contact houden, misschien kan ze Niall dan nog eens zien.
Karakter: Florence heeft een hele lieve glimlach en heeft daarom al onmiddellijk iedereen voor zich gewonnen. Het is moeilijk om kwaad op haar te worden, aangezien ze er zo onschuldig uitziet. Soms maakt ze hier misbruik van en gaat anderen zodanig manipuleren in haar voordeel, maar als ze iemand écht graag heeft, zou ze alles doen voor die persoon. Haar zusje en vriendinnen staan bij haar op nummer één.
Florence heeft een brede vriendengroep. Ondanks dat haar ouders enorm rijk zijn, blijft zij nuchter en verschilt ze dus niet veel van haar middenklassevrienden. Ze houdt van typische meisjesdingen: sleepovers, make-overs, shoppen, picknicken, films kijken, sporten in het park, ...
Florence is ook heel erg slim. Ze is ambitieus en studeert filmwetenschappen. Ze hoopt later te kunnen meewerken aan een film of nog beter: zelf haar film maken! Haar naam zien te verschijnen op het scherm onder de titel 'regisseur' is haar ultieme droom.
Uiterlijk:
Florence is een heel mooi meisje. Ze heeft donkerbruin haar, bijna zwart, en ze heeft krullen. Meestal draagt ze het los, maar soms ook in een hoge staart of een hele lange vlecht. Haar ogen zijn grijsblauw. Op haar rechterarm heeft ze een tattoo. Ze is lang. Haar schoenmaat is 39. Florence haar kledingstijl is bohemian, stylish maar toch classy.
Extra info: Florence heeft een rijke familie. Haar vader, Julian, is 49 jaar oud, en dokter. Haar moeder, Dalia, is 45, en advocate. Het zijn drukke banen. Florence heeft nog een zusje, Sophia. Zij is 16.
Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ik zou heeel blij zijn Ja!
where would I be, if you didn't believe?