• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Is dat alles? Voelde goed?" Ik kijk Drew quasi-verontwaardigt aan.
    "Ik ben de beste kusser en jij komt met; voelde goed?" Ik draai mijn hoofd abrubt weg en draai me om.
    Met veel moeite weet ik mijn lach in te houden.
    "Ik vind dat heel heel heel erg teleurstellend." Zeg ik met een deftige stem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik pak Danny's hoofd en draai hem lachend terug. 'Oke oke,het as de beste kus die ik ooit op me wang gehad heb, ik zou nooit een betere kunnen krijgen'zeg ik overdreven en grijns even. 'Maar ik ben ook een hele goede kusser hoor'

    Danny

    Ik lach even als hij overdreven praat.
    "Maar ik ben ook een hele goede kusser hoor." Zegt hij dan.
    Ik kijk hem aan. "Ohja?" Zeg ik grijnzend.
    "Vast niet beter als ik." Grinnik ik plagend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Vast niet beter als ik'grinnik ik plagend en ik kijk hem grijnzend aan. 'Ow? Denk je van niet? Misschien moet ik het dan maar even bewijzen hé'zeg ik grijnzend en kijk hem aan.

    Danny

    "Ow? Denk je van niet? Misschien moet ik het dan maar even bewijzen hé." Zegt hij grijnzend en kijkt me aan.
    "Dat hoef je niet, want ik weet toch al dat ik de beste ben." Zeg ik grijnzend terug.
    Ik leg een hand op zijn schouder.
    "Maar, als je er zo op staat, bewijs het dan maar." Zeg ik plagend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Maar, als je er zo op staat, bewijs het dan maar.'zegt hij plagend en ik knik. 'Oke,doe ik'zeg ik grijnzend. Het liefst wil ik hem nu een kus op zijn mond geven maar ik weet niet of dat te snel voor hem gaat. Ik breng dus maar mijn lippen naar zijn wang en raak met mijn lippen zijn wang aan. De neiging mijn lippen op de zijne te zetten wordt nu nog groter maar ik hou me in.

    Danny

    Ik voel zijn lippen op mijn wang, voor ik het weet heb ik mijn hoofd gedraaid en voel ik zijn lippen de mijne raken.
    Dat voelt weird! Ik trek terug en kijk Drew aan.
    "S-Sorry, sorry als het te snel is. Ik- ik wilde gewoon-" Ik stop met praten want ik weet dat ik toch alleen maar ga ratelen als ik door ga.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Danny draait zijn hoofd en ik voel zijn lippen op de mijne.Daarna trek hij gauw zijn hoofd weer weg'S-Sorry, sorry als het te snel is. Ik- ik wilde gewoon-' hij stopt met praten en ik glimlach lichtjes. Ik breng mijn hoofd dichter naar de zijne en zet mijn lippen op die van hem. Hij had wel gelijk, hij kon goed zoenen.Ook al zei hij dat voor de grap.

    Danny

    Ik kijk naar Drew en alsnel voel ik zijn lippen weer op de mijne.
    Ik leg mijn handen op zijn borstkas om hem weg te duwen, omdat ik dit zelf toch wel snel vind gaan. Ik had het niet moeten doen net.
    Ik duw hem uiteindelijk niet weg maar wend mijn hoofd iets af.
    "Ik- Ik wil je niet afwijzen, dat zeker niet. Maar- We kennen elkaar pas een halve dag, nog nieteens." Zeg ik dan zacht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Hij wend zijn hoofd iets af en ik stap gelijk wat naar achter. 'Ik- Ik wil je niet afwijzen, dat zeker niet. Maar- We kennen elkaar pas een halve dag, nog nieteens' zegt hij daarna zacht en ik bijt even op de binnenkant van mijn lip. 'Sorry'zeg ik zacht tegen hem en kijk naar het water.

    Danny

    "Nee, nee ik sorry. Ik draaide tenslotte mijn hoofd." Zeg ik en kijk Drew aan.
    "Ik deed het zelf." Zeg ik en ga iets dichter bij hem staan.
    Ik pak zjn hand vast. "Ik deed het, niet jij." zeg ik en kijk naar hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Nee, nee ik sorry. Ik draaide tenslotte mijn hoofd'zegt hij en kijkt me aan. 'Ik deed het zelf'zegt hij terwijl die wat dichter bij komt staan. Hij pakt mijn hand vast en ik kijk hem even kort aan.'Ik deed het, niet jij'zegt hij en kijkt naar me. 'Maar ik had je daarna niet moeten kussen'zeg ik terwijl ik hem even aankijk. Op dit moment voelde ik me echt stom,ik kon mezelf wel voor me kop slaan. Ik kon mezelf weer is niet inhouden... Wat een sukkel ben ik ook. Ontmoet ik een leuke jongen, verpest ik het weer.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:18 ]

    Danny

    "Maar ik begon het, ik daagde jou uit." Zeg ik.
    Hij moet zich neit schuldig of stom gaan voelen. Dat is hij niet.
    Ík begon.
    "Dus het is mijn eigen schuld." Zeg ik en ga nog iets dichter bij hem staan.
    Ik druk een kusje op zijn wang. "Hierdoor begon het." Zeg ik met een schuin glimlachje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    'Dus het is mijn eigen schuld' zegt hij en gaat nog iets dichter bij hem staan. Hij drukt een kusje op mijn wang 'Hierdoor begon het' zegt hij met een schuin glimlachje en ik glimlach licht. Hij zei wel de hele tijd dat het zijn schuld was maar toch voelde ik me stom,ik had hem gewoon niet daarna moeten kussen. 'Nou moet je me niet weer gaan uitdagen hea' zeg ik voor de grap en geef hem een duwtje tegen zijn schouder

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:32 ]

    Danny

    Ik lach hoofdschuddend na het duwtje.
    "Zullen we eruit gaan, of wil je nog even dobberen?" Ik kijk Drew aan.
    Eerlijkgezegd vond ik het niet erg die kus van hem, maar ik vind het toch iets te snel. Ik wil ook weer niet dat hij zich schuldig voelt, echt niet.
    Het is echt mijn eigen schuld, ik moet me hier stom voelen.


    Ich liebe dich 27.12.23