Ja! Ik ben gewoon een raar kind denk ik. Ik heb altijd gezegd dat ik bij mijn ouders blijf wonen tot mijn studie is afgerond. Nu denk ik dat ik dat herzie, want in principe zou ik het op mezelf prima redden, alleen financieel gezien zou ik nog een paar maanden moeten wachten. En ik heb ook altijd geschreeuwd dat ik jong moeder wil worden, en hier komt mijn grote probleem. Ik wil dus jong moeder worden (21 jaar op zijn vroegst) mits ik een vriend heb, samenwoon, het financieel aan kan en de relatie stabiel is. Maar het is zo vervelend dat ik nog moet wachten tot ik 21 ben. Het begon te kriebelen ongeveer anderhalf jaar geleden, maar het word steeds erger. Ik ben nu bijna 18 en ik zou echt niet meer kunnen wachten tot ik 21 ben als het zo doorgaat. Mijn vriend weet dit, en ik weet dat hij ook wel jong vader wil worden alleen niet zo jong als ik. Daarbij gaan we nog veel te kort met elkaar om daar nu al over te praten en mijn moeder zou me vermoorden maar dat kriebelende gevoel maakt het heel moeilijk.
Wat ik hier nou eigenlijk mee wil bereiken mag ook Joost weten.
We'll still love each other, forever and always. <3