• Sinds ik geen subforum over bakken vind, post ik het maar hier.

    Ik ga morgen of woensdag samen met mijn vriend cake maken, maar misschien kunnen we eens wat leuks proberen. Ik wil graag als basisch een gewone cake maken, maar misschien met een leuke afwerking. Iemand ideetjes?

    Alvast bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kijk hier eens, wel vooral cupcakes though, maar je zou er een idee uit kunnen halen :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Als je al eens verschillende kleuren glazuur koopt/maakt, kom je al een eind ver met eigen fantasie. :Y)
    Tenminste, ik toch.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je zou een tulband kunnen maken, en dan de buitenkant insmeren met speciale mousse. ik heb 'm ooit eens gemaakt, een soort van eetbare lijm.
    Of je maakt twee cakes en plakt ze met die eetbare 'lijm' op elkaar, smeert ze nog meer in met 'lijm' en versier ze met chocolade druppels, hagelslag, vlokken, etc.
    Maar je moet dan maar maximaal twee cakes maken en op elkaar plakken, anders moet je overgaan op biscuitdeeg. :')
    Mag ik anders langskomen om mee te helpen met verorberen? :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Koop verschillende kleurstoffen en maak een regenboogcake. Dan een simpele botercrème erbovenop en klaar :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Koop verschillende kleurstoffen en maak een regenboogcake. Dan een simpele botercrème erbovenop en klaar :Y)
    Oh nee, dat wil ik niet maken. Dat ziet er uit alsof een eenhoorn heeft gepoept en dat neemt mijn eetlust weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je gaat ervoor naar de supermarkt of een winkel waar ze leuke versieringen enzo hebben. Shop en bakplezier gegarandeerd dan!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Errin schreef:
    (...)Oh nee, dat wil ik niet maken. Dat ziet er uit alsof een eenhoorn heeft gepoept en dat neemt mijn eetlust weg.

    Mhaha. You can try it? (:

    En zelf zou ik het ook niet weten, sorry. Ik hou het altijd bij mijn simpele, maar lekkere cake. (Recept van de boerinnenbond, de kvlv dus, ook wel 'mijn kookboek')


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please