• Mijn pa komt vandaag thuis en mijn zus (die 17 is) had hier thuis gezeten samen met haar beste vriendin. Alleen mijn zus heeft, volgens mijn ouders, de gewoonte om alles altijd zonder vragen te pakken en ze zit ook altijd met haar vrienden bij ons als mijn ouders werken zijn. Mijn ouders zijn dat zat.
    Maar mijn pa kwam dus thuis en mijn zus was werken. Dus hij begint aan mij te vragen: 'Ja, wie was hier vandaag? En wat hebben ze gedaan?' En nog wat van die dingen. Ik: 'Ja, dat weet ik niet. Ik ben ook weg geweest.'
    Volgens mij hebben mijn ouders het liefst dat ik 24/7 bij haar in de buurt bent om haar uit de problemen te houden. Serieus, ik ben 14 --'.

"Ignite, my love. Ignite."

Zeg dat tegen je ouders?
    Tjah, je kan er ook nog altijd geld voor vragen aan je ouders. :Y)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Ik zou ze je laten betalen. :Y)

26 - 02 - '16

Of misschien erger je je gewoon te snel *O* 'k Vind het wel meevallen.

"I shut my eyes in order to see.'

Jaqen schreef:
    Of misschien erger je je gewoon te snel *O* 'k Vind het wel meevallen.

Oh, jij zal je ook gaan ergeren als dat elke dag is. Keer op keer.

Scandal schreef:
    Zeg dat tegen je ouders?
    Tjah, je kan er ook nog altijd geld voor vragen aan je ouders. :Y)

Ik heb het gezegd. Zeggen ze: 'Ja, je bent ook geen babysitter.' Maar daarna gaat het wel gewoon door.

ImAwesome schreef:
    (...)
    Oh, jij zal je ook gaan ergeren als dat elke dag is. Keer op keer.

Neu, ik krijg vaak genoeg van zulke vragen :'D

"I shut my eyes in order to see.'

ImAwesome schreef:
    (...)

Ik heb het gezegd. Zeggen ze: 'Ja, je bent ook geen babysitter.' Maar daarna gaat het wel gewoon door.

Als ze er nog eens achter vragen, moet je gewoon eerst om geld vragen voor je iets gaat zeggen. :')

"Wat heeft ze vandaag weer uitgespookt?"
    "5 euro of ik zeg niets."
    *geeft 5 euro*
    "Ik heb haar vandaag niet gezien."
    *loopt vrolijk weg met 5 euro*

Yeah. :Y)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Zoals hier vaker is gezegd; geld. Erg motiverend. Voor de krijger dan.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Crocker schreef:

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Crocker schreef:

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Ag ja, dat heb ik ook
    Ik moet heel vaak thuis blijven om op mijn broer te passen en als ik dan zeg dat ik een oppasbaantje wil mag dat niet

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Zeg gewoon telkens dat je het niet weet of dat het je geen barst kan schelern.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Jaqen schreef:
    (...)
    Neu, ik krijg vaak genoeg van zulke vragen :'D

This.
    Ik word altijd ondervraagd als een of andere misdagiger.
    I'm living with it.

Cool, neat, swell -Cry

Maar vragen ze het ook aan je zus? Zo ja, dan kan ik me voorstellen dat ze van jouw bevestiging willen. Tenzij je zus nooit liegt natuurlijk (en je ouders dat ook weten).
    Ik zit ook redelijk vaak met mijn vrienden hier thuis, omdat ik degene ben die centraal t.o.v. de rest woont. En mijn ouders hebben er nooit moeite mee, ook niet als ze werken. Dus dat snap ik niet helemaal. Al ruimen wij ook altijd alles netjes op :'D

To live would be an awfully big adventure

Infinitum schreef:
    Maar vragen ze het ook aan je zus? Zo ja, dan kan ik me voorstellen dat ze van jouw bevestiging willen. Tenzij je zus nooit liegt natuurlijk (en je ouders dat ook weten).
    Ik zit ook redelijk vaak met mijn vrienden hier thuis, omdat ik degene ben die centraal t.o.v. de rest woont. En mijn ouders hebben er nooit moeite mee, ook niet als ze werken. Dus dat snap ik niet helemaal. Al ruimen wij ook altijd alles netjes op :'D

Ik weet niet wat ze allemaal aan mijn zus vragen. Maar als nog moeten ze mij niet lastig vallen met het feit met wat mijn zus doet. Mijn ouders weten allebei dat ik bijna nooit thuis ben.
    En mijn ouders zouden het ook niet erg vinden als ze, zoals jij al zei, altijd alles maar netjes op zou ruimen.