• Zit ik hier leuk muziek te luisteren via Spotify - wat ik sinds januari dit jaar altijd doe - en moet er een volgend liedje komen, krijg ik dan de melding dat mijn tijdslimiet van 10 uur is overschreden en dat ik moet betalen als ik ongestoord muziek wil luisteren. Euhm, ja hallo? >.<
    Dus ik zeg: leve YouTube en mijn mp3-speler :'D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dat heb ik dus ook. Alleen bij mij gaat die nu vast lopen. En elke maandag wordt dat 'gereset' maar na een tijdje krijg je die melding weer, ik krijg die na een uur al.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:38 ]

    Ken ik, het irriteert me echt enorm.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lang leve Youtube & een mp3/iPod etc (:
    Ik gebruik Spotify niet, maar ik ken het probleem met series op internet kijken.


    Destroy what destroys you.

    lang leve iTunes woopwoop, spotify is alleen handig voor als ik een liedje niet op mijn telefoon heb staan. Maar mijn tutorial versie is al over dus kan het niet meer gebruiken :C


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb geen tijdslimiet geloof ik? Maar ik luister ook niet zo heel veel muziek op Spotify.
    Het lijkt me wel erg kut btw


    As travars

    Fiyero schreef:
    Ik heb geen tijdslimiet geloof ik? Maar ik luister ook niet zo heel veel muziek op Spotify.
    Het lijkt me wel erg kut btw

    Eerste zes maanden heb je geen tijdslimiet, geloof ik. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Milner schreef:
    (...)
    Eerste zes maanden heb je geen tijdslimiet, geloof ik. :Y)


    Maar ik heb mijn Spotify account al langer dan een jaar lol
    Op het begin had je wel 20 uur tijdslimiet en daarna mocht je één liedje maar vijf keer ofzo luisteren, maar volgens mij was dat weggehaald. Al kan ik het ook mis hebben


    As travars

    I don't like Spotify either.


    26 - 02 - '16

    Ik heb lekker Spotify premium, gewoon onbeperkt muziek luisteren (en dat doe ik) en ook op je phone, maar ik geloof best dat gewoon spotify wel klote is, mijn opa zit bij KPN en dan krijg je SP gratis, dus daar maken m'n zus en ik gewoon gebruik van, uber


    ©1998

    Heb ik nog niet gehad.. En volgens mij heb ik al veel meer dan 10 uur muziek geluisterd? ;O


    Believe in yourself.

    Trafalgar schreef:
    Ken ik, het irriteert me echt enorm.


    Life is full of fake people

    Ik zit al van in november op Spotify en heb nog steeds geen 10uur-limietbalkje op mijn Spotify?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    Ik zit al van in november op Spotify en heb nog steeds geen 10uur-limietbalkje op mijn Spotify?
    Same, alleen zit ik er al wel langer op. Eerst had ik wel zo'n balkje, nu niet meer :o


    Tears stream down your face

    Jup, is mijn probleem deze maand ook plots. En dat terwijl ik amper thuis ben geweest...
    Daarom is muziek downloaden en importeren in spotify wel fijn eigenlijk..


    Let the Night embrace you