• I ship Sterek so much! ( Derek & Stiles van MTV's Teenwolf!)



    Welke bromance ship jij?


    Believe in yourself.

    *headdesk* It's not called a bromance if you want them to be in love damn-it all. Bromance is a love between two guys without romantic or sexual feelings. Get it right.

    If you're asking which gay couples I ship: too damn much.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geen, maar als ik een moet opnoemen..
    MyungYeol, Myungsoo en Sungyeol, omdat ze grappig zijn. En ik zal maar niet naar de infinite pepero game en paper game video linken |:
    En YaDong, Hoya en Dongwoo, omdat hun couple name dus yadong is en well.. de vertaling

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 16:01 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Escritura schreef:
    *headdesk* It's not called a bromance if you want them to be in love damn-it all. Bromance is a love between two guys without romantic or sexual feelings. Get it right.

    If you're asking which gay couples I ship: too damn much.

    In deze video zit dat wel, maar in de serie niet. De enigste reden dat ik deze video er bij zette was omdat het de enigste video is die leuk in elkaar is gezet..

    En trouwens, een beetje aardiger reageren mag ook wel --'

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 16:02 ]


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    In deze video zit dat wel, maar in de serie niet. De enigste reden dat ik deze video er bij zette was omdat het de enigste video is die leuk in elkaar is gezet..

    En trouwens, een beetje aardiger reageren mag ook wel --'


    I don't think you understood what I meant. And you're right, I could have been nicer. Maar iedereen hier op Quizlet gebruikt het woord 'Bromance' verkeerd. It gets on my nerves. I'm very sorry for sounding annoyed.

    Anyway... wat ik dus bedoelde:
    Bromance: A bromance is a close non-sexual, non-romantic relationship between two (or more) men.
    Translation: Een bromance is een 'close' niet-seksuele, niet-romantische relatie tussen twee of meer mannen.


    Dat is niet wat de meeste mensen hier op quizlet bedoelen als ze het over bromance hebben. They mostly mean two men being in love/kissing/etc.
    Ik heb je video niet gezien - no sound here - maar ik gok dat je het tweede bedoelde. (en ik snap dat het anders is in de serie, ik ken de serie niet en dat was mijn punt ook niet. I'm just annoyed with people confusing Bromance for homosexuality, you see?

    again, sorry for sounding annoyed, it wasn't my intention.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ship G-Ri, Victor Kim en D-trix, en Stevimay.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Larry Stylinson.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ship niemand omdat ik dat nogal zielig vind. Sorry.


    26 - 02 - '16

    Chandler en Joey zijn de ultieme bromance!


    SLOAN.

    WTF dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:51 ]


    SLOAN.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat is niet wat de meeste mensen hier op quizlet bedoelen als ze het over bromance hebben. They mostly mean two men being in love/kissing/etc.
    Ik heb je video niet gezien - no sound here - maar ik gok dat je het tweede bedoelde. (en ik snap dat het anders is in de serie, ik ken de serie niet en dat was mijn punt ook niet. I'm just annoyed with people confusing Bromance for homosexuality, you see?

    again, sorry for sounding annoyed, it wasn't my intention.

    Oh, op die manier.. Ja, ik snap wel dat dat vervelend kan zijn, ik vind Bromance gewoon zo leuk klinken.. En eigenlijk hoeven ze van mij nou ook weer niet gay te zijn. Hun soort van vriendschap is gewoon hilarisch, daarom ship ik ze (:

    Oh, en ik ben blij dat het niet je bedoeling was om zo bitchy over te komen, en al was het wel zo: Iedereen heeft wel eens zo zijn/haar momenten (:


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Oh, op die manier.. Ja, ik snap wel dat dat vervelend kan zijn, ik vind Bromance gewoon zo leuk klinken.. En eigenlijk hoeven ze van mij nou ook weer niet gay te zijn. Hun soort van vriendschap is gewoon hilarisch, daarom ship ik ze (:

    Oh, en ik ben blij dat het niet je bedoeling was om zo bitchy over te komen, en al was het wel zo: Iedereen heeft wel eens zo zijn/haar momenten (:


    Bromance klinkt inderdaad fijn, maar het is niet wat de meeste mensen schrijven. :W De meesten, sommige snappen het wel. Vaker word het 'Slash' genoemd of Yaoi, wat de Japanse benaming is. (Denk ik)

    Anyway, what I ship as a 'Yaoi'-ship: Klaine (Glee) en veel Roleplay ships. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Bromance klinkt inderdaad fijn, maar het is niet wat de meeste mensen schrijven. :W De meesten, sommige snappen het wel. Vaker word het 'Slash' genoemd of Yaoi, wat de Japanse benaming is. (Denk ik)

    Anyway, what I ship as a 'Yaoi'-ship: Klaine (Glee) en veel Roleplay ships. ^^

    Weer wat geleerd, haha! (:
    Klaine is inderdaad fantastisch!


    Believe in yourself.