Belikov schreef:
(...)
In deze video zit dat wel, maar in de serie niet. De enigste reden dat ik deze video er bij zette was omdat het de enigste video is die leuk in elkaar is gezet..
En trouwens, een beetje aardiger reageren mag ook wel --'
I don't think you understood what I meant. And you're right, I could have been nicer. Maar iedereen hier op Quizlet gebruikt het woord 'Bromance' verkeerd. It gets on my nerves. I'm very sorry for sounding annoyed.
Anyway... wat ik dus bedoelde:
Bromance: A bromance is a close non-sexual, non-romantic relationship between two (or more) men.
Translation: Een bromance is een 'close' niet-seksuele, niet-romantische relatie tussen twee of meer mannen.
Dat is niet wat de meeste mensen hier op quizlet bedoelen als ze het over bromance hebben. They mostly mean two men being in love/kissing/etc.
Ik heb je video niet gezien - no sound here - maar ik gok dat je het tweede bedoelde. (en ik snap dat het anders is in de serie, ik ken de serie niet en dat was mijn punt ook niet. I'm just annoyed with people confusing Bromance for homosexuality, you see?
again, sorry for sounding annoyed, it wasn't my intention.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.