• Zoals Assassin in een vorig topic zei, lijkt het alsof mijn ouders mij uit alle macht tegen proberen te werken.
    Vandaag zou ik eigenlijk in de eerste instantie naar vrienden van mijn ouders moeten, ja ik moest verplicht mee, maar die belden op het laatste moment af. Toen mijn vriend langs wilde komen was dat ineens onzin.
    Maar als de (christelijke) vriend van mijn zus een keer binnen komt wandelen is het geen ramp. Hij mag zelfs in mijn ouders auto rijden. Mijn zus zit de hele tijd te kleffen en te giechelen aan tafel, maar daar zeggen ze niets van. Als mijn vriend een keer tegen mij aan zit is het een ramp.
    Ik vind dit gewoon ontzettend klote en ik begin echt een hekel aan mijn ouders te krijgen. Ik haat dat gegiechel aan tafel, dat die vriend van haar er zowat elke dag is en dat ze elke keer mijn kant op kijkt als ze zitten te kleffen. I srsly hate that. FML..


    26 - 02 - '16

    Misschien moet je er met je ouders over praten? Zeggen dat je je achtergesteld voelt.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Femkexx schreef:
    Misschien moet je er met je ouders over praten? Zeggen dat je je achtergesteld voelt.


    Ik heb een brief gemaakt die ik ze ga sturen per e-mail en dan ga ik met mijn vriend de stad in.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het heel vervelend voor je, maar is het echt nodig om praktisch hetzelfde topic als de vorige te openen, tien minuten later?
    Verder vind ik dat mailtje sturen best een goed idee, als je daarna nog face-to-face met ze praat tenminste.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Flea schreef:
    Ik vind het heel vervelend voor je, maar is het echt nodig om praktisch hetzelfde topic als de vorige te openen, tien minuten later?
    Verder vind ik dat mailtje sturen best een goed idee, als je daarna nog face-to-face met ze praat tenminste.


    Het face-to-face gesprek is er geweest, in de auto, half face-to-face dus. Maar ja, er zijn wat dingen gebeurd. Ze vonden o.a dat ik deels gelijk had.


    26 - 02 - '16

    Hopelijk wordt het nu beter, nu je met ze gepraat hebt. Want dat is natuurlijk wel de bedoeling.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.