• Ik zou vandaag in de eerste instantie mee moeten naar vrienden van mijn ouders die ik niet eens ken. Daardoor kon ik niet met mijn vriend afspreken, en als ik thuis wilde blijven mocht ik nog niet afspreken. Nu hebben die mensen op het laatste moment afgebeld dat ze niet konden en nu mag ik niet eens afspreken terwijl mijn ouders gewoon thuis zijn en we niet naar die mensen toe gaan.

    Ook wil ik heel graag de sims 3 hebben met uitbreidingen, maar ik wil er geen 100 euro of meer voor neer moeten tellen. Downloaden is ook geen optie want er zijn nauwelijks seeders. Nu zag ik er een op marktplaats voor 13 euro, blijkt diegene 195 kilometer bij mij vandaan te wonen. Zag ik dat tegen mijn ouders, gaan ze een beetje lopen zeggen dat zij het niet voor mij betalen terwijl ik daar niet eens naar gevraagd had. Ugh..


    26 - 02 - '16

    Volgens mij proberen jou ouders je uit alle macht tegen te werken. Heb je ze er al eens me geconfronteerd? Gevraagt waarom ze zo doen etc?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij proberen jou ouders je uit alle macht tegen te werken. Heb je ze er al eens me geconfronteerd? Gevraagt waarom ze zo doen etc?


    Ik denk dat ze het misschien doen omdat het wat kort tijd is om dat allemaal te regelen, maar dan nog vind ik dat je gelijk hebt. Ze hebben er anders geen problemen mee als de (christelijke) vriend van mijn zus zomaar binnen komt wandelen zonder het te melden.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Volgens mij proberen jou ouders je uit alle macht tegen te werken. Heb je ze er al eens me geconfronteerd? Gevraagt waarom ze zo doen etc?


    theeft ook te maken dat ik niet gelovig ben.... ik vindt dat zo belachelijk. ik heb nu ook al 6maand. ik mag daar niet zomaar langskomen omdat ze graag thuis willen zijn.. en ik vraag dan wel eens regelmatig omdat ik graag wil.afspreken en om hub dan blij te maken met dat ik waneer die ouders thuis zijn maar dan bwn ik volgens hun aan het zeuren om aftespreken.. en ja ik ben haar vriendje. en ik wordt er soms knetter van -,-

    Dinkelberg schreef:
    (...)

    theeft ook te maken dat ik niet gelovig ben.... ik vindt dat zo belachelijk. ik heb nu ook al 6maand. ik mag daar niet zomaar langskomen omdat ze graag thuis willen zijn.. en ik vraag dan wel eens regelmatig omdat ik graag wil.afspreken en om hub dan blij te maken met dat ik waneer die ouders thuis zijn maar dan bwn ik volgens hun aan het zeuren om aftespreken.. en ja ik ben haar vriendje. en ik wordt er soms knetter van -,-


    Misschien is het een idee om interesse te tonen in het geloof en in de bijbel? Gewoon om een beetje geaccepteerd te worden en te laten zien wat je voor hun dochter over hebt. En zo slecht is de bijbel ook weer niet, er staan mooie verhalen in.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij proberen jou ouders je uit alle macht tegen te werken. Heb je ze er al eens me geconfronteerd? Gevraagt waarom ze zo doen etc?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien is het een idee om interesse te tonen in het geloof en in de bijbel? Gewoon om een beetje geaccepteerd te worden en te laten zien wat je voor hun dochter over hebt. En zo slecht is de bijbel ook weer niet, er staan mooie verhalen in.


    dat doe ik ook. als ik daar ben op zondag ga ik gewoon mee na de kerk. kben ook stil vokr het eten enzo.. maar alsnog blijven ze gewoon moeilijk doen op heel veel monenten.. en dan plots uit het niets mogen we logeren.. ik snap het echt niet meer...

    Dinkelberg schreef:
    (...)

    dat doe ik ook. als ik daar ben op zondag ga ik gewoon mee na de kerk. kben ook stil vokr het eten enzo.. maar alsnog blijven ze gewoon moeilijk doen op heel veel monenten.. en dan plots uit het niets mogen we logeren.. ik snap het echt niet meer...


    Misschien moet je eens vragen naar haar vaders favoriete bijbelverhaal of zoiets. Het kan best helpen. En ik denk dat ze het langzaam aan wel gaan accepteren. Gewoon volhouden, jullie komen er wel.


    Your make-up is terrible