• Ik mag/kan maandag naar Walibi met school voor niks, helemaal gratis. Maar ik hou niet echt van pretparken, ik durf in haast geen enkele attractie en ik weet niet wie er mee gaan want soms komen mensen gewoon niet of ze melden ze op het laatste moment af.

    Maar ik twijfel dus enorm, wat zouden jullie doen in mijn geval?


    Physics is awesome

    Doen! Gratis is altijd goed! Ik ga woensdag naar walibi, voor maar tien euro (inclusief busreis)! :'D

    Gaaaaan! Al is het alleen maar om lol te hebben met de mensen die ook gaan.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bingley schreef:
    Doen! Gratis is altijd goed! Ik ga woensdag naar walibi, voor maar tien euro (inclusief busreis)! :'D


    Als ik ga, moet ik met de trein maar jij alvast heel veel plezier!


    Physics is awesome

    Gewoon gaan, als er mensen meegaan waarmee jij goed kunt omgaan zou het zonder zijn om niet te gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gratis? Gratis?! 8D
    Gratis is goed, doen doen doen.


    i put the fun in funeral

    Ik ben dinsdag gratis geweest met school. Alleen de tijd dat we terug gingen sloeg nergens op. Drie uur ;o komop zeg. Blijf lekker tot vijf. >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn broertje gaat morgen ook met school naar Walibi, haha. Ik zit dan lekker in moviepark, uiteraard met school. (cool)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Audacity schreef:
    Gratis? Gratis?! 8D
    Gratis is goed, doen doen doen.


    xD, als het niet gratis was geweest had ik er nog geen eens over na gedacht om te gaan omdat het dan 46,20 is.


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    Mijn broertje gaat morgen ook met school naar Walibi, haha. Ik zit dan lekker in moviepark, uiteraard met school. (cool)


    Misschien zie ik hem morgen dan nog, ook al herken ik hem dan niet als jouw broertje natuurlijk


    Physics is awesome

    Ik ben ook ooit met school naar walibi gegaan en daar was ook een vriendin bij die in niet veel enge dingen durfde, maar er waren meerdere mensen die leiver niet te veel grote dingen deden en we hebben ons ook geamuseerd in kleinere dingen (bijvoorbeeld in een rollercaust voor kindjes..; dat was wel grappig). Je kunt misschien navragen wie van je klas ook niet zo van enge attracties houdt? (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gratish is altijd gut.


    To infinity and beyond •

    Audacity schreef:
    Gratis? Gratis?! 8D
    Gratis is goed, doen doen doen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik zou het doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tempesta schreef:
    Ik ben ook ooit met school naar walibi gegaan en daar was ook een vriendin bij die in niet veel enge dingen durfde, maar er waren meerdere mensen die leiver niet te veel grote dingen deden en we hebben ons ook geamuseerd in kleinere dingen (bijvoorbeeld in een rollercaust voor kindjes..; dat was wel grappig). Je kunt misschien navragen wie van je klas ook niet zo van enge attracties houdt? (krul)


    Ik weet niet wie er komen, dat is nogal lastig met mijn klas. Bij het vorige uitje, we gingen karten als klassenuitje had ongeveer de helft afgezegd een dag van te voren, op de dag zelf of waren niet komen op dagen.


    Physics is awesome

    Als je nergens in durft, zie ik er niet echt het nut van in :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.