Wies daar al een keer geweest hoe was het vertel je verhaal:D
ik moet straks om 17.00u daar zijn omdat ik een boom heb bespoten met graffitie(tis toch mooier dat er tokio hotel eropstaat:P) maar nu ben ik bang dat ze me niet geloven ofzo.. en ben nu super erg zenuwachtig. maar ik wist niet dat je niet op een boom mocht spuiten. Er staat toch geen bordje bij VERBODEN GRAFITTIE TE SPUITEN en de wed kan ik niet eens lezen-_-'
-
7 okt 2008 - 15:447 okt 2008 - 15:47
Ja me broer omdat ie snoepjes tegen een auto aangooide met wat vriendjes (toen die stuk jonger was). Hij kreeg taakstraf van 4 uur.
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
7 okt 2008 - 15:55Ik krijg waarschijnlijk 2 uurtjes en mijn vriendin krijg 4 uurtjeO_O ookal is ze maar 1 jaar ouder dan mijxD
7 okt 2008 - 15:59Whhahah SOraya hoe kon je ook .. Moet je ook niet doenxD>> Muahaha welke boom? In venloxD?
x,Wie du mir, so ich dir.
7 okt 2008 - 16:16Ik bener 1 x geweest,, maar dat was niet omdat ik iets verkeerd had gedaan,, maaar hoezo wel,, zeg ik liefer niet,, Is nogal Lang verhaal,, en Niet boeint voor jullie om aan te horen,, en het ligt nogal gevoelig
Dunno ><
7 okt 2008 - 16:24Graffiti is altijd illegaal, behalve als je het op een legale spuitplek doet, bovendien is graffiti op bomen slecht voor de natuur
Je kan het beste gewoon rustig je verhaal vertellen, een strafblad zul je niet krijgen, misschien een kleine taakstraf, je moet het waarschijnlijk ewl schoonmaken7 okt 2008 - 16:28Ohoh... stoutert!! x]
Ik ben daar nog nooit heengeweest...
Maar ik ben de laatste tijd best evil, dus lang zal het niet meer duren x]
Welke boom heb je eigenlijk bespoten, dan ga ik ervoor buigen x]I may not always be perfect, but I'll always try.
7 okt 2008 - 16:29Ik ben er BTW nog nooit geweest o.o
Geen foute dingen denken hea
Ik heb alleen veel verstand van Graffiti7 okt 2008 - 16:42Ben er nog niet geweest :') Maar als 'k nog 8x te laat kom op school moet ik er wel heen -.-
Die regels bij ons zijn sinds kort echt belachelijk geworden -.-If I die young, send me away with the words of a lovesong.
7 okt 2008 - 16:43uhm ike nogg.. niet zou zo nog gaan kunne gebeuren hoor ike ben niet zow heel sweet maari k word gewoon tot nu toe niet gepakt:X
annyway ik heb dus geen idee maarh et scheen niet zo leuk te zijn heb ik gehoort ¬¬ mjaa wie moet ik tergenwoordig wel of niet gelove hea..A Noble was Born in Chaos
7 okt 2008 - 16:45