• Hoi,

    Welk boek van de Hunger Games vinden jullie het leukste? Ik heb net deel een uit en ik ben bang dat de 2e en 3e gaan tegenvallen, daarom die vraag (:
    Xx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb geen leukste deel, want ik vond de hele serie leuk . Deel 2 en 3 vond ik goed, maar zelf vond deel 3 heel anders dan de vorige delen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eerste. De tweede en derde maken er voor mij net iets te veel drama van. Al vind het tweede boek ook nog wel leuk. Het derde viel me eigenlijk nog het meest tegen. Niet het einde, maar gewoon het boek in zijn geheel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja deel 3 vond ik ook heel anders, het gaat minder over de Hunger Games, etc. (Ik ga niet Spoilen ;P). Ik weet eigenlijk niet welke ik het leukst vind. Eerst dacht ik 2, maar dat vind ik nu ook niet meer. Alledrie even leuk :)


    Tijd voor koffie.

    Het eerste boek, het derde vond ik het minst leuk en het tweede vond ik ook leuk, maar toch blijf ik het eerste boek het allerleukst vinden.


    Take risks and conquer your fears.

    ik vind de arena in deel 2 ontzettend leuk...vandaar dat ik me al verheug op de film...ik ben benieuwd hoe ze het omgezet hebben naar film :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    ik vind de arena in deel 2 ontzettend leuk...vandaar dat ik me al verheug op de film...ik ben benieuwd hoe ze het omgezet hebben naar film :3


    Hoe ziet die eruit dan?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sefie schreef:
    Eerste. De tweede en derde maken er voor mij net iets te veel drama van. Al vind het tweede boek ook nog wel leuk. Het derde viel me eigenlijk nog het meest tegen. Niet het einde, maar gewoon het boek in zijn geheel.

    Hier sluit ik me volledig bij aan. Het laatste heb ik op een gegeven moment zelfs weggelegd, omdat het me te melodramatisch werd.


    Til hug og blod.

    Page394 schreef:
    (...)

    Hoe ziet die eruit dan?

    Wil je spoiler? Want dat is het wel een klein beetje
    Ik vind alle delen geweldig, ik heb ze allemaal 7 keer of meer gelezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arena schreef:
    (...)
    Wil je spoiler? Want dat is het wel een klein beetje
    Ik vind alle delen geweldig, ik heb ze allemaal 7 keer of meer gelezen


    Ik heb de sammenvatting van boek 2 al gelezen, dus spoilers maken me niet uit (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vind boek één het leukst en drie het minst, waarschijnlijk vanwege het einde.


    Your make-up is terrible

    Een en twee waren echt goed, maar drie vond ik tegenvallen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vond deel twee de leukste, denk ik. Al ben ik blijkbaar de enige.. :'D

    Bingley schreef:
    Ik vond deel twee de leukste, denk ik. Al ben ik blijkbaar de enige.. :'D

    nee dat vind ik ook


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb alleen het eerste deel gelezen, dus kan niet zeggen welke ik het leukst vond lol :')


    As travars

    Fiyero schreef:
    Ik heb alleen het eerste deel gelezen, dus kan niet zeggen welke ik het leukst vond lol :')

    + ik ga de rest deze vakantie proberen lezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.