Welk boek van de Hunger Games vinden jullie het leukste? Ik heb net deel een uit en ik ben bang dat de 2e en 3e gaan tegenvallen, daarom die vraag (:
Xx
Eerste. De tweede en derde maken er voor mij net iets te veel drama van. Al vind het tweede boek ook nog wel leuk. Het derde viel me eigenlijk nog het meest tegen. Niet het einde, maar gewoon het boek in zijn geheel.
Ja deel 3 vond ik ook heel anders, het gaat minder over de Hunger Games, etc. (Ik ga niet Spoilen ;P). Ik weet eigenlijk niet welke ik het leukst vind. Eerst dacht ik 2, maar dat vind ik nu ook niet meer. Alledrie even leuk
Beansprout schreef:
ik vind de arena in deel 2 ontzettend leuk...vandaar dat ik me al verheug op de film...ik ben benieuwd hoe ze het omgezet hebben naar film
Sefie schreef:
Eerste. De tweede en derde maken er voor mij net iets te veel drama van. Al vind het tweede boek ook nog wel leuk. Het derde viel me eigenlijk nog het meest tegen. Niet het einde, maar gewoon het boek in zijn geheel.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Het laatste heb ik op een gegeven moment zelfs weggelegd, omdat het me te melodramatisch werd.