Ik heb een nieuw idee bedacht voor een Liam Payne verhaal. Maar niet zomaar één. Ik wil er een soort boodschap aan vast leggen. Ik besluit er een fanfiction van te maken omdat heel veel mensen dat graag lezen, en ik zelf vind het ook erg leuk schrijven. Het idee moet nog verder uitgedacht worden en ik wil nog niet te veel verklappen, maar dit is mijn idee:
Mary is 16 jaar en is hard op weg om een succesvolle danseres te worden. Daarvoor traint ze ook elke dag hard. Als er ineens bij haar in de dans klas een nieuwe jongen komt genaamd Liam, wordt hij het nieuwe mikpunt van pesterijen. Liam wordt al zijn hele leven gepest van de basisschool, tot de middelbare school en door de kinderen in zijn straat. Mary die zelf weet hoe het is om gepest te worden doet hier dus ook niet aan mee. Het valt de andere kinderen ook duidelijk op dat ze er zwaar op tegen is en ook zij wordt hierdoor gepest. Mary wie het weinig kan schelen probeert haar volledige aandacht bij haar droom te houden. Ze was toch altijd al een buitenstaander geweest. Maar wat als het veel slechter blijkt te gaan met Liam dan ze gedacht had. Als het pesten meer is dan alleen maar een stel woorden en er zelfs zinloos geweld wordt gebruikt? En wat nou als het Liam allemaal te veel wordt en hij het leven niet meer ziet zitten? Mary besluit de jongen te helpen zijn leven op te pakken, maar het is lastiger dan ze had gedacht. Door deze hele toestand laat ze het dansen een beetje links liggen. Maar als ze ineens een aanbod krijgt en haar droom eindelijk uitkomt, moet ze kiezen. Liam of haar carrière?
Oke, misschien heb ik stiekem toch al een beetje te veel verklapt... sorry. Maar toch ben ik nieuwsgierig naar jullie mening. Doen of niet doen? Tips zijn natuurlijk altijd welkom en ik sta open voor kritiek (:
"We accept the love we think we deserve."