• Ik had vandaag een sportdag, waar ik al ontiegelijk tegenop zag, ik had er echt geen zin in en ik had me al ziek willen melden. Ik moest helaas toch verplicht naar school. Mèh.
    Begon het al gelijk goed. We moesten een klote eind lopen terwijl het vet warm was. Ik kreeg bijna geen lucht, omdat ik al een hele week last had van benauwdheid en een zware ademhaling. Het duurde ook hartstikke lang voordat we er uiteindelijk waren.
    Toen we er eenmaal waren had ik al een halve liter water op of zo, zo'n dorst had ik door de warmte en de spellen die we deden sloegen helemaal nergens op.
    Ook waren de velden volop in de zon. Jippie.
    Ik raakte dus maximaal overprikkelt daar, ik ben helemaal niet goed opgewassen tegen de hitte en mijn mobiel lag op school. Daar moest je namelijk alle waardevolle spullen inleveren zodat ze in een kluisje gingen. Ik werd helemaal gek, want ik wilde echt mijn moeder bellen om mij op te laten halen.
    Aan het eind van de dag was er gewoon niets meer van mij over, mijn energie was helemaal op.
    Gingen we terug naar school lopen, begon het kei en keihard te regenen. Iedereen regende helemaal zeiknat en toen werd ik nog chagrijniger.
    In de bus viel ik half in slaap en kan de bus er weer niet langs omdat zo'n arrogante automobilist niet even een stukje opzij wil terwijl er ruimte zat is om opzij te gaan. JEEEEEZ.

    Wie had er nog meer zo'n dag?


    26 - 02 - '16