• Vandaag is een nationale feestdag voor mijn familie, jammer genoeg kan ik niet bij hun zijn in Amerika om het te vieren.
    Vandaag is Independence day, ook wel Fourth of July genoemd, het is een nationale feestdag in Amerika waarbij wij de Onafhankelijkheidsverklaring vieren.

    Ik wou dat ik er kon zijn, zodat ik vuurwerk kon zien, een grote BBQ kon hebben met de familie en en het kon vieren. Boo. -Unhappy camper-

    Zijn er hier nog meer mensen met Amerikaans familie? Ik zelf ben half Amerikaan. Happy 4th of July to my proud family and American friends!

    Ik heb familie in Amerika ^^

    Vorig jaar was ik zelf in Amerika op 4 juli en het was echt gaaf om er te zijn toen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb familie in Amerika ^^

    Vorig jaar was ik zelf in Amerika op 4 juli en het was echt gaaf om er te zijn toen ^^

    Ja toch? Het is ongelofelijk om te zien, ik mis het echt. D:

    Helaas niet.
    Maar ik wil wel heel graag een keer naar Amerika om zoiets mee te maken.

    Kanade schreef:
    Helaas niet.
    Maar ik wil wel heel graag een keer naar Amerika om zoiets mee te maken.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Kanade schreef:
    Helaas niet.
    Maar ik wil wel heel graag een keer naar Amerika om zoiets mee te maken.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja toch? Het is ongelofelijk om te zien, ik mis het echt. D:


    Dat is het inderdaad ^^ ik zou er nu ook wel willen zijn, maar ja, misschien dat ik er volgend jaar weer heen ga! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben een klein deel Amerikaans ^^

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Dat is het inderdaad ^^ ik zou er nu ook wel willen zijn, maar ja, misschien dat ik er volgend jaar weer heen ga! ^^

    Ik hoop ook ooit nog een dag te kunnen gaan ^^

    Cousinzoned schreef:
    Ik ben een klein deel Amerikaans ^^

    Wat leuk! ^^

    Kanade schreef:
    Helaas niet.
    Maar ik wil wel heel graag een keer naar Amerika om zoiets mee te maken.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik heb 0,0% amerikaans bloed, wel familie in Canada.. Maar ik weet nu wel wat die feestdag inhoud, bedankt voor de kennis :-)


    Tonight is the night.. (Dexter)