Yups, ik heb misschien een vreemd verzoek wat ik precies wil, aangezien ik tot nu toe weinig verhalen ben tegengekomen met wat ik zoek.
Op een rijtje wat ik zoek/leuk vind:
- Story met een ziekenhuis/gesticht/instituut/inrichting of een soort gelijke
- Detective, iets met ontvoering of kidnapping. Het liefst in combinatie met hierboven, geen vereiste.
- Dingen die dus te maken hebben met de bovenstaande punten of vergelijkbaar zijn, dus: brand maar los en verras me!
* Géén fanfic's, aangezien er stories gedumpt werden van 1D zonder te kijken wat ik écht zoek. 0.o
* Fijn als het verhaal al veel hoofdstukken heeft of af is, ik wil graag doorlezen. Géén vereiste.
* Eventuele 16+ dingen zijn prima, laat je niet tegenhouden, ook niet met taalgebruik en scenario's.
* Ziektes, in welke vorm dan ook, vind ik ook prima, mag ook iets psychologisch of psychisch zijn dus.
* Sorry, zet ik er wat later bij, maar ik hou NIET van voetbalverhalen, die krijg je er bij mij niet in.
* Vooral asylum's zijn welkom, eventueel RPG's [niet om deel te nemen, om te lezen] vind ik ook leuk, maar liever een asylum-story. Ik vind die verhalen 't leukst!
Well, make me happy! :'D
[ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:02 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife