Ik was vandaag op school en ik heb een soort van min of meer vrij, de school noemt het zelfstandig leren voor de herkansingen. Mijn klasgenote kwam ook naar school en we praatten wat, over onze cijfers, de herkansingen, wel of niet overgaan. Maar toen begon ze ineens over het boek dat ze van een klasgenoot van mij had gepakt en nog niet had terug gegeven. Ze zei, van ja (ik noem mijn klasgenoot even x) X moet zijn boek ook terug maar ik heb dat boek niet dus als je nog een tweede boek hebt, geef het dan aan mij. (tot zover oké...) Maar wat ze toen zei, ja als je een van de jongens zijn boek kan stelen, steel het want ik heb dat boek nodig. Je weet toch welke jongens ik bedoel, als je de kans krijgt steel het.
En heel eerlijk gezegd had ik toen echt een wtf moment. Ik bedoel, ze was volgens mij serieus, het zag er niet uit alsof ze een grapje maakte en ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik vind het naar voor d'r dat ze haar boek is kwijt geraakt maar iemands anders boek pakken, vind ik vreemd maar ik vind het helemaal vreemd wat ze tegen me zei vandaag.
Ik moest gewoon even kwijt
Physics is awesome