• Ik was vandaag op school en ik heb een soort van min of meer vrij, de school noemt het zelfstandig leren voor de herkansingen. Mijn klasgenote kwam ook naar school en we praatten wat, over onze cijfers, de herkansingen, wel of niet overgaan. Maar toen begon ze ineens over het boek dat ze van een klasgenoot van mij had gepakt en nog niet had terug gegeven. Ze zei, van ja (ik noem mijn klasgenoot even x) X moet zijn boek ook terug maar ik heb dat boek niet dus als je nog een tweede boek hebt, geef het dan aan mij. (tot zover oké...) Maar wat ze toen zei, ja als je een van de jongens zijn boek kan stelen, steel het want ik heb dat boek nodig. Je weet toch welke jongens ik bedoel, als je de kans krijgt steel het.

    En heel eerlijk gezegd had ik toen echt een wtf moment. Ik bedoel, ze was volgens mij serieus, het zag er niet uit alsof ze een grapje maakte en ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik vind het naar voor d'r dat ze haar boek is kwijt geraakt maar iemands anders boek pakken, vind ik vreemd maar ik vind het helemaal vreemd wat ze tegen me zei vandaag.

    Ik moest gewoon even kwijt


    Physics is awesome

    oke, that`s weird....


    -

    Ik heb ook eens gehad dat iemand mijn boek gepakt had en nooit had teruggegeven. Nooit meer wat van die mensen van de boeken gehoord lolol.
    Anyway, ze is vast in de stress erdoor, ik zou het waarschijnlijk ook zeggen haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb ook eens gehad dat iemand mijn boek gepakt had en nooit had teruggegeven. Nooit meer wat van die mensen van de boeken gehoord lolol.
    Anyway, ze is vast in de stress erdoor, ik zou het waarschijnlijk ook zeggen haha.


    Dat zal het wel zijn en er loopt inderdaad iemand rond waarvan ze zeggen dat hij heel veel engelse boeken heeft.


    Physics is awesome

    Huh, dat is echt heel vreemd :'D
    Zij is dat boek kwijtgeraakt, mag zij lekker borg betalen :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Huh, dat is echt heel vreemd :'D
    Zij is dat boek kwijtgeraakt, mag zij lekker borg betalen :Y)


    Ja maar het is wel een beetje lullig voor haar want ze is haar boek kwijt geraakt en voor zover ik weet kan ze daar zelf weinig aan doen. Ik heb trouwens gisteren ook een boek gevonden waarvan ik dacht dat ik het kwijt was of nooit van school had gekregen.


    Physics is awesome

    Het is inderdaad vreemd. Maar bij mij is hte ook gebeurt, iemand had m'n boek gejat, ik wist wie en ik heb hem toen mooi terug gejat. Eigen schuld...


    live the life you love

    Een 'vriendin' van me raakt ieder jaar ook wel een paar boeken kwijt > <. Bij het boeken inleveren aan het eind van het schooljaar, moet je eerst je boeken laten controleren en dan naar een lokaal brengen. Mijn boeken waren gecontroleerd, ik wou net dat lokaal binnenlopen, komt dat kind vrolijk naast me staan en zegt: "Hey, steel even een paar boeken voor me uit 't lokaal!", want zij had er weer eens een paar niet. Heb het toen gedaan, was nog bijna betrapt ook, maar dit jaar zoekt ze het zelf maar uit.


    i put the fun in funeral

    Ik heb dat nog nooit meegemaakt, gelukkig.


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    Een 'vriendin' van me raakt ieder jaar ook wel een paar boeken kwijt > <. Bij het boeken inleveren aan het eind van het schooljaar, moet je eerst je boeken laten controleren en dan naar een lokaal brengen. Mijn boeken waren gecontroleerd, ik wou net dat lokaal binnenlopen, komt dat kind vrolijk naast me staan en zegt: "Hey, steel even een paar boeken voor me uit 't lokaal!", want zij had er weer eens een paar niet. Heb het toen gedaan, was nog bijna betrapt ook, maar dit jaar zoekt ze het zelf maar uit.


    Dat zou ik dus niet doen maar goed van je dat je het dit jaar niet gaat doen. Ik bedoel, zij heeft die boeken, niet jij.


    Physics is awesome

    Ik zit hier zelf ook met een wtf-gezicht naar het scherm te kijken xd Dat ze je serieus vraagt om, voor haar, een boek van iemand anders te stelen! Punt 1, je steelt niet. Punt 2, als ze perse dat boek wilt hebben, steelt ze het maar zelf, jij gaat toch niet voor haar stelen?

    Okee dat klinkt hard, dat weet ik. Ik vind het ook rot voor haar dat ze haar boek kwijt is, maar ga dan op een andere manier opzoek naar een boek. Vráág dan of ze het van iemand mag lenen, in plaats van te stelen..


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik zit hier zelf ook met een wtf-gezicht naar het scherm te kijken xd Dat ze je serieus vraagt om, voor haar, een boek van iemand anders te stelen! Punt 1, je steelt niet. Punt 2, als ze perse dat boek wilt hebben, steelt ze het maar zelf, jij gaat toch niet voor haar stelen?

    Okee dat klinkt hard, dat weet ik. Ik vind het ook rot voor haar dat ze haar boek kwijt is, maar ga dan op een andere manier opzoek naar een boek. Vráág dan of ze het van iemand mag lenen, in plaats van te stelen..


    Ja, ik dacht dus eert dat ze een grapje maakte en toen voor mij duidelijk was dat ze het serieus meende, dacht geen haar op mijn hoofd eraan om een boek voor haar te stelen.


    Physics is awesome