• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:08 ]

    Ik snap je punt en ik vind het soms zelf ook irritant maar aan de andere kant hebben er even veel recht op als andere topics dus ik ben tegen.


    Physics is awesome

    Ik dacht dat dat wel eens voorgesteld is.
    En ik dacht dat men toen gezegd heeft dat je GM moet worden ofz, omdat er altijd mensen zijn die voor en tegen zijn...
    Och, ja, mij maakt het niet veel uit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben het er wel echt mee eens.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ik ben het er wel echt mee eens.


    comfort in c h a o s

    Daarvoor heb je GM.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Quiescent schreef:
    Ik ben het er wel echt mee eens.

    + ik snap dat je dat kan uitzetten met GM, maar ik ga niet speciaal daarvoor eentje aanschaffen. :')

    daarvoor bestaat de GM, wat zou daar anders het nut nog van zijn.
    tegen dus.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben voor een maand GM, dus ik heb er een maand geen last van...
    Maar anders ben ik voor. Het zijn er gewoon TE veel!


    Life is all about having a good time.

    Ik ben voor, maar pas als mijn rpg van start is gegaan/ik die 6e persoon heb :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik doe zelf ook volop mee aan RPG en vind sommige ook irritant, maar daar heb je GM voor.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    Daarvoor heb je GM.


    Ja maar niet iedereen heeft geld om GM te betalen.

    Eens.


    26 - 02 - '16

    Ik denk persoonlijk dat dit niet echt een goed idee is, aangezien je dan over elk subforum kan gaan klagen. De ene wil geen 1D, de andere geen Justin Bieber... GM is inderdaad de enige oplossing, subfora uitschakelen is namelijk een van zijn unieke speciaalheden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BeIIisario schreef:
    Ik denk persoonlijk dat dit niet echt een goed idee is, aangezien je dan over elk subforum kan gaan klagen. De ene wil geen 1D, de andere geen Justin Bieber... GM is inderdaad de enige oplossing, subfora uitschakelen is namelijk een van zijn unieke speciaalheden.

    Dit. Ik vind het zelf wel fijn dat RPG gewoon bij actieve topics staat, maar er zijn inderdaad anderen die ik liever niet wil. Dat kan je oplossen met GM en anders heb je gewoon pech, denk ik. -lang leve ananasheid-


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    BeIIisario schreef:
    Ik denk persoonlijk dat dit niet echt een goed idee is, aangezien je dan over elk subforum kan gaan klagen. De ene wil geen 1D, de andere geen Justin Bieber... GM is inderdaad de enige oplossing, subfora uitschakelen is namelijk een van zijn unieke speciaalheden.


    helemaal eens met dit (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.