• Naam: Sofie.
    Leeftijd: Zestien.
    Woonplaats: Brabant.
    Kort iets over mezelf:
    Zoals jullie al zien ben ik Sofie, zestien jaartjes jong en leef ik ergens in Brabant. Ik woon nu nog alleen bij mijn ouders, maar over twee jaartjes zou daar als het goed is verandering in moeten komen, want dan ga ik waarschijnlijk op kamers. Verder heb ik twee zussen en één broer, die allemaal het huis uit zijn. Mijn ene zus gaat net samenwonen met haar vriend, mijn broer woont al een tijdje samen met zijn vriendin en mijn andere zus is nu net bezig met het afronden van haar eerste studentenjaar in Enschede.
    Ik zelf ben gek op piano spelen, schrijven en lol maken met vrienden.
    Mijn schrijven is gedeeltelijk begonnen toen ik al jong was. Voor mijn opstellen op de basisschool haalde ik hoge punten. Veel kan ik me er niet van herinneren, maar in de eerste ben ik ècht begonnen met verhalen te verzinnen. Deze schreef ik toen nog niet op, maar toen ik merkte dat ik alsmaar voller liep met fantasieën over verschillende verhaallijnen, vond ik dat het maar eens tijd werd dat ik iets ging opschrijven. Ik ben als eerste (geloof ik) begonnen met een onbenullig verhaal over twee jongeren uit Frankrijk in de zestiende/zeventiende eeuw. Ik ben na een tijdje vastgelopen en ben toen gestopt. Ietwat later ben ik begonnen aan mijn tweede verhaal, dat ging over een jongeman die in de Grieks/Romeinse tijd leefde en in een van de Germaanse stammen leefde. Ook dat verhaal is zegmaar 'geflopt'. Ik was inmiddels al achter de HP-hyves gekomen en nam deel aan redelijk wat meespeelverhalen e.d.
    Nog wat later ben ik begonnen aan mijn verhaal dat ik, toen ik Quizlet had ontdekt, als eerste hierop had gezet: Between the World. Ook dít verhaal is onafgerond beëindigd.
    In de tijd dat ik op Quizlet zit (wat nu al meer dan een jaar is), ben ik ontzettend gegroeid qua schrijven. Ik heb gemerkt dat ik het 'kinderlijke' wat ik in het begin had, weg heb kunnen drukken en ik voel me een stuk zelfverzekerder als schrijver.
    Toch wil ik blijven leren. Ik ben hier een aantal schrijvers tegengekomen, waar ik persoonlijk erg tegenop kijk. Ik vind het knap dat deze al zó vergevorderd zijn en dat haalt bij mij ook weer een gevoel naar boven dat ik dus nóg meer wil leren.

    Mijn verhalen:
    I = Afgelopen.
    I = Lopend.
    I = Tijdelijk Gepauzeerd.
    I = Verhalenbundel.

    Harry Potter Fanfiction:
    I - Unforgettable || James Potter and Lily Evans
    Verhaal: Een verhaal over het laatste jaar van James en Lily: hoe deze twee uiteindelijk bij elkaar zijn gekomen met alle gevolgen indien.
    Aantal hoofdstukken (tot nu): 3.
    Aantal woorden (tot nu): 1356.
    Genres: Romantiek, Avontuur, Komedie, Drama.
    Waarschuwingen: Grof Taalgebruik.
    !Dit is een herschrijving. Ik heb dit verhaal ooit eerder geschreven, maar deze story heb ik verwijderd en ben hierin opnieuw begonnen!

    I - Unforgettable - Like Father, Like Son || Harry Potter and Ginny Weasley
    Verhaal: De Tweede Oorlog is net afgelopen en Harry negeert Ginny nu al meer dan twee maanden. Ginny begint gefrusteerd te raken en wil dat het weer goed komt tussen haar en Harry. Maar als dit goedkomt, kunnen zij het verder dan wel samen overleven? En weet Harry zijn verleden eindelijk achter zich te laten?
    Aantal hoofdstukken: 18.
    Aantal woorden: 9433.
    Genres: Drama, Romantiek, Avontuur.
    Waarschuwing: Grof Taalgebruik.

    I - The War
    Verhaal: een aantal SA's vanuit bepaalde personages.
    Aantal hoofdstukken: 2.
    Aantal woorden: 1287.
    Genres: -.
    Waarschuwingen: Grof Taalgebruik.

    I - Live Your Life And Do Something With It.
    Verhaal: Verhalenbundel met SA's over Harry Potter.
    Aantal hoofdstukken: 10.
    Aantal woorden: 4927.
    Genres: -.
    Waarschuwingen: Grof Taalgebruik.

    I - Things He Said || George Weasley
    Verhaal: George en Angelina gaan trouwen, maar hoe dichter ze bij de trouwdag komen, hoe afstandelijker George wordt.
    Aantal hoofdstukken: 3.
    Aantal woorden: 1300.
    Genres: Drama, Romantiek.
    Waarschuwingen: -.

    I - Once Upon A December || Next Generation
    Verhaal: James jr. verveelt zich in de Kerstvakantie, maar wordt uitgevraagd door de vriendin van zijn zusje en nichtje. Hij zegt per ongeluk ja en komt daardoor in de problemen.
    Aantal hoofdstukken: 4.
    Aantal woorden: 2852.
    Genres: Romantiek, Komedie.
    Waarschuwingen: -.

    I - The Noble and Most Ancient House of Black
    Verhaal: een aantal SA's vanuit een aantal Black's.
    Aantam hoofdstukken: 6.
    Aantal woorden: 2921.
    Genres: Romantiek, Drama, Komedie, Historisch.
    Waarschuwingen: -.


    Onbekende Personen:
    I - Mede Mogelijk Gemaakt Door Quizlet
    Verhaal: Een moderator en een user van Quizlet hebben ruzie met elkaar, maar als ze elkaar leren kennen op een meeting, beginnen er andere gevoelens op te spelen.
    Aantal hoofdstukken: 7.
    Aantal woorden: 4150.
    Genres: Drama, Romantiek, Komedie.
    Waarschuwingen: Zie eerste hoofdstuk.

    I - Between the World.
    Verhaal: Een meisje uit de gewone wereld komt erachter dat ze daar niet thuishoort, maar in een fantasiewereld.
    Aantal hoofdstukken: 49.
    Aantal woorden: 15044.
    Genres: Fantasie, Romantiek, Avontuur.
    Waarschuwingen: Onafgerond Beëindigd.


    Overig:
    I - Pianomusic
    Verhaal: Muziekstukken, uitgevoerd door mijzelf.
    Aantal hoofdstukken: 2.
    Aantal woorden: n.v.t.
    Genres: -.
    Waarschuwingen: -.

    I - SA's en Wedstrijdopdrachten
    Verhaal: Verhalenbundel met SA's en wedstrijdopdrachten.
    Aantal hoofdstukken: 8.
    Aantal woorden: 5763.
    Genres: -.
    Waarschuwingen: -.

    Upcoming:
    - Undisclosed Desires (Onbekende Personen)
    Verhaal: Nog niet helemaal duidelijk.
    Aantal hoofdstukken: -.
    Aantal woorden: -.
    Genres: Romantiek, Drama, Komedie.
    Waarschuwingen: Grof Geweld, Grof Taalgebruik.

    - The Truth Beneath the Rose (Onbekende Personen)
    Verhaal: Jong meisje krijgt plots de leiding over een koninkrijk, dat opeens allemaal tegenspoed krijgt.
    Aantal hoofdstukken: -.
    Aantal woorden: -.
    Genres: Fantasie, Drama, Avontuur.
    Waarschuwingen: -.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:13 ]


    Deep inside, I've never felt alive