• Naam : Loky
    Leeftijd : 20-10-1999 (12 jaar dus)
    Hobby's : Paardrijden, Tekenen, Lezen, Schrijven, Dansen, Koken & Fotograveren (Niet op volgorde).
    Woonplaats : In Zuid-Holland ^_^
    Iets over mezelf : Ik kwam in aanmerking voor schrijven toen ik eigenlijk de laatste film van Harry Potter had gezien. (HP and the Deathly Hallows part 2). Ik wilde graag meer weten, en meer doen voor dat onderwerp. Daardoor ben ik zegmaar mijn eigen kleine verhaaltje gaan schrijven op Word, over Harry Potter. Ik zocht allerlei quizjes op op internet, zo kwam ik op Quizlet terecht. Daar ben ik helemaal opnieuw begonnen met mijn verhaal. Nu, een jaar later, ben ik helemaal weg van Quizlet, en ben ik niet meer bij mijn verhalen weg te slaan. Ik schrijf elke dag een stukje voor één van mijn verhalen. Daarnaast lees ik ook heel veel, en heb ontzettend veel ideeën voor andere verhalen.
    Wat ik wél lees : The Hungergames, One Direction, Harry Potter & Onbekende personen (als het maar een beetje een leuke verhaallijn heeft)
    Wat ik niet lees : Tokio Hotel, Justin Bieber & Twilight.


    Mijn Stories (7) :

    The Hunger Games
    After a battle full blood and love |THG| Hayffie
    Beschrijving : Na de Rebellie is het in Panem flink rustiger geworden. De Hungergames zijn afgelast, de Districts inwoners hebben meer vrijheden en in het Capitol is alles weer normaal. Effie krijgt een idee om een weekend terug naar District 12 te gaan, waar Katniss, Peeta en Haymitch nogsteeds wonen. Maar wat als Haymitch gevoelens krijgt voor Effie? En is die liefde wel wederzijds?
    Aantal hoofdstukken : 8
    Aantal woorden per hoofdstuk : 800 minimaal.

    The Hungergames
    Real Love... Real Times... Real Hungergames... - The Hungergames
    Beschrijving : Bright Main lijdt een perfect leventje in District 2, gelukkig samen met haar beste vrienden Cato en Clove. Maar wat als ze getrokken word, en niemand zich aanbied? Bright moet de arena in. Clove en Cato vrezen het ergste voor hun vriendin. En wat als er een liefdes driehoek ontstaat? Cato zal moeten kiezen. Bright zal moeten overleven. En Clove zal moeten vechten.
    Aantal hoofdstukken : 15
    Aantal woorden per hoofdstuk : 600 minimaal

    The Hungergames
    Like birds has be trapped | THG | Finnick Odair
    Beschrijving : Byanca Richmond heeft een prima levendje met haar beste vriendin Annie Cresta, tot de Hungergames eraan komen. Byanca en Finnick worden getrokken, beide elkaar aardrivalen. Gedoemd om elkaar te vermoorden. Maar wat als één van hen gevoelens krijgt voor de ander. Er kan er maar ééntje winnen...
    Aantal hoofdstukken : 5
    Aantal woorden per hoofdstuk : 400 minimaal
    Waarschuwing : Houd officiele verhaallijn aan.

    One Direction
    A new begin in Londen - Zayn J. Malik
    Beschrijving : Lewi Deackson moet al haar bezittingen achterlaten en naar Londen verhuizen omdat haar vader een nieuwe baan heeft gekregen. Daar ontmoet zijn een jongen die haar leven op haar kop zet. Ze gaat dingen doen waarvan ze weet dat het niet mag om bij hem te zijn. Ze heeft alleen geen idee wat voor gevaren dat met zich meebrengt.
    Aantal hoofdstukken : 30
    Aantal woorden per hoofdstuk : 200 ong.

    One Direction
    Don't Leave Me... - Louis W. Tomlinson
    Beschrijving : Wanneer Caitlynn en Louis eindelijk gevoelens voor elkaar beginnen te krijgen slaat het noodlot toe. Louis word weggenomen bij Caitlynn, die alleen achterblijft. Zal Louis Caitlynn herinneren wanneer hij terugkomt? Of is Caitlynn hem vergeten?
    Aantal hoofdstukken : 23
    Aantal woorden per hoofdstuk : 200 ongeveer.

    One Direction
    The Colours That You Bring Me In My Life - Narry
    Beschrijving : Harry Styles word op een kostschool gezet, ver weg van zijn huis in Londen. Daar deelt hij een kamer met Niall Horan, een jongen die hem op het eerste oog niet zint. De twee jongens zijn totaal verschillend. Maar wat als ze gevoelens voor elkaar krijgen. Moeten ze dit beide opkroppen of doen wat hun hart zegt wat goed is?
    Aantal hoofdstukken : 15
    Aantal woorden per hoofdstuk : 200 ongeveer.

    Harry Potter
    Terug naar het verleden -De Marauders-
    Beschrijving : Yasmine Caven vind tijdens een klein duel met Harry, Ron en Hermoine de tijdrijzer van Hermoine. Ze had er al eens overgelezen, en ze probeert hem uit. Maar perongeluk komt ze in de tijd van James Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Peter Pettigrew en natuurlijk de jonge Severus Snape. De tijdrijzer is kapot. Kan ze haar gevoelens onderdrukken voor haar latere leraren?
    Aantal hoofdstukken : 129
    Aantal woorden per hoofdstuk : 200 ongeveer
    Waarschuwing : Het verhaal is bijna afgelopen.


    Naast deze verhalen heb ik ook nog 17 ideeën voor andere stories. Die ook nog gaan komen, als één van deze verhalen afgelopen is.

    Ik hoop dat jullie deze ID leuk vonden. Veel plezier op Quizlet nog.

    -XxX- Loky


    [crooked]