• Oh, wat zijn we weer vroeger jongens en meisjes. (cat)
    Maar aankomend jaar ga ik met een vriendin ernaartoe, waarschijnlijk als Elfen (uit Rivendell). Meer mensen die gaan aankomend jaar en als wat? En wat zijn jullie ervaringen? Hoe ziet het eruit en hoe gaat het eraan toe?
    Just drop al wat je van Elf Fantasy Fair weet, vind en stuff. [;

    [Hoort dit bij dit forumonderdeel of bij Lifestyle of ergens anders?]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik ga ook naar de EFF volgend jaar. Ben er nou twee keer geweest en beide keren waren awesome :D ik denk erover om volgend jaar als Kanda, Pikachu of Princess Peach te gaan, maar ja, heb ik eerst kostuums nodig. Van Kanda zou ik zelf moeten maken, de Kigurumi van Pikachu kost bijna 70 euro in een winkel hier in groningen en een princess peach kostuum is bijna niet in mijn maat te vinden :(
    Het terrein is behoorlijk groot. Het terrein Haarzuilens heeft een kasteel in het midden, met erom heen veel groen en ook hier en daar wat vijvers en sloten, met natuurlijk de benodigde bruggen erbij. Je hebt er zowieso de eerste tijd een kaart bij nodig, om bij de goede evenementen en kraampjes te komen. Ik heb nu, na de tweede keer, dat ik zo mijn weg kan vinden op het terrein.
    Het is trouwens handig om een kaartje te kopen in de voorverkoop. In de voorverkoop kosten ze 20 euro, aan de kassa 25,50. Het wachten tot je binnen bent duurt wel lang. Stond afgelopen EFF toch wel een half uur a drie kwartier in de rij.
    Op het terrein zelf heb je trouwens pinautomaten van de ABNamro. Mocht je vergeten geld te halen, kan dat daar nog.

    Als je verder nog iets wilt weten, vraag maar :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dit jaar komt Robin Hobb (wbw)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het lijkt me echt gaaf, maar ik zou niet weten wie er met mij daar naartoe zou willen gaan. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Het lijkt me echt gaaf, maar ik zou niet weten wie er met mij daar naartoe zou willen gaan. :'D


    Dat had ik eerstbook, maar ik waagdebhet erop en vroeg het haar dus. Zij wou ook, maar had nog niet echt nagedacht met wie dus we kunnen samen gaan, haha. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik was er dit jaar met Assassin. Wij gingen als The Adams Family. Het was echt geweldig! Iedereen wilde foto's maken.

    Hier even een foto van ons allemaal:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 10:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik was er dit jaar met Assassin. Wij gingen als The Adams Family. Het was echt geweldig! Iedereen wilde foto's maken.

    Hier even een foto van ons allemaal:


    Ik haal jullie er zo uit :3

    Mijn beste vriendin gaat altijd en ik wil eigenlijk ook wel een keer mee. Hmm, misschien volgend jaar vragen of ik mee mag en dan zie ik dan wel hoe ik ga :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ZomerElf schreef:
    ik ga ook naar de EFF volgend jaar. Ben er nou twee keer geweest en beide keren waren awesome :D ik denk erover om volgend jaar als Kanda, Pikachu of Princess Peach te gaan, maar ja, heb ik eerst kostuums nodig. Van Kanda zou ik zelf moeten maken, de Kigurumi van Pikachu kost bijna 70 euro in een winkel hier in groningen en een princess peach kostuum is bijna niet in mijn maat te vinden :(
    Het terrein is behoorlijk groot. Het terrein Haarzuilens heeft een kasteel in het midden, met erom heen veel groen en ook hier en daar wat vijvers en sloten, met natuurlijk de benodigde bruggen erbij. Je hebt er zowieso de eerste tijd een kaart bij nodig, om bij de goede evenementen en kraampjes te komen. Ik heb nu, na de tweede keer, dat ik zo mijn weg kan vinden op het terrein.
    Het is trouwens handig om een kaartje te kopen in de voorverkoop. In de voorverkoop kosten ze 20 euro, aan de kassa 25,50. Het wachten tot je binnen bent duurt wel lang. Stond afgelopen EFF toch wel een half uur a drie kwartier in de rij.
    Op het terrein zelf heb je trouwens pinautomaten van de ABNamro. Mocht je vergeten geld te halen, kan dat daar nog.

    Als je verder nog iets wilt weten, vraag maar :3

    Twee vriendinnen van me maken zelf pokèmonpakken dus ik neem aan dat je die ook wel kunt maken (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vraag me af waarom die een spoilertopic heet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vraag me af waarom die een spoilertopic heet.


    Omdat je hier alles kan droppen over Elf Fantasy Fair, though, en als dat 't niet is zal een Moderator vast wel de titel veranderen of een dergelijke. Ik wist ook geen andere benaming. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Twee vriendinnen van me maken zelf pokèmonpakken dus ik neem aan dat je die ook wel kunt maken (:


    vet cool...:3 maar als ik al iets zelf moet maken, ga ik toch lekker voor Kanda :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wij gaan dit jaar als de Borg.


    Your make-up is terrible