• Ik werk al een maandje bij de C1000,
    Het is leuk werk en ik heb hele aardige collega's
    Alleen de leidinggevende is zo'n trut.
    Ze is heel erg fake [ nepnagels, irritante stem etc. ]
    Dat is niet het ergste, maar ze is ook nog eens zo vol van haarzelf.

    Ze kan helemaal niks hebben en niks kan je goed doen bij haar.
    Ze kat iedereen af, maar bij mij doet ze wel echt heel erg bitchy.

    Ik zat dus achter de kassa, komt ze bij mij staan onderbreekt ze me terwijl ik met iets bezig was.
    Gaat ze zitten kloten met codes etc.
    Ik wist hoe je dat moest doen, dus ik ik wilde haar helpen.
    Ik vraag: lukt het?
    Echt zo'n verbaasd gezicht, zegt ze:
    Pardon? Zo'n toon heb je al twee keer tegen me aangeslagen.
    De vrouw van de baas stond erbij + een klant.
    De klant keek me medelevend aan.

    Mijn hart bonkte in mijn keel en ik had al hoofdpijn.
    Ik moest bijna huilen, voor de neus van een klant!
    Ik ben maar naar achter gelopen en daar gaan zitten.
    Nog een heel gezeur met dat wijf achteraf.

    Wel, iedereen zegt tegen mij dat ik helemaal niks verkeerd deed en dat dat mens echt een trut is.

    Ik durf echt niet meer morgen naar het werk..

    Ik kan heel goed begrijpen dat je zo geen zin meer hebt in je werk. Is er niet iemand met een hoge positie in het bedrijf die je aan kunt spreken over haar gedrag?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Misschien naar je baas gaan?
    - Dit topic herinnerd me aan dat ik morgen moet solliciteren voor een baantje-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ga naar je baas en zeg wat je dwars zit, of praat met haar en zeg dat je het naar vind dat zo soms zo rot tegen je reageert.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is zij de filiaalmanager/bedrijfseigenaar? Want als dat zo is, vrees ik dat er niet veel aan te doen is, of je kunt een klacht indienen bij het hoofdkantoor van C1000.
    However, als zij dit níét is, kun je dit melden bij je filiaalmanager/bedrijfsleider. Hij zou er dan wat van kunnen zeggen, en als meerderen hier last van hebben, kan hij er ook misschien iets mee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een bitch!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Antebellum schreef:
    Is zij de filiaalmanager/bedrijfseigenaar? Want als dat zo is, vrees ik dat er niet veel aan te doen is, of je kunt een klacht indienen bij het hoofdkantoor van C1000.
    However, als zij dit níét is, kun je dit melden bij je filiaalmanager/bedrijfsleider. Hij zou er dan wat van kunnen zeggen, en als meerderen hier last van hebben, kan hij er ook misschien iets mee.


    Nee, ze heeft de leiding over de vakkenvuller en caissières.
    Als nog, er is een reden waarom mijn baas haar leidinggevende heeft gemaakt..
    En hij zal er ook niet veel aan doen ofzoiets.

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Nee, ze heeft de leiding over de vakkenvuller en caissières.
    Als nog, er is een reden waarom mijn baas haar leidinggevende heeft gemaakt..
    En hij zal er ook niet veel aan doen ofzoiets.

    Alsnog proberen. Nooit geschoten is altijd mis.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Nee, ze heeft de leiding over de vakkenvuller en caissières.
    Als nog, er is een reden waarom mijn baas haar leidinggevende heeft gemaakt..
    En hij zal er ook niet veel aan doen ofzoiets.

    Zijn er meer mensen die haar niet aardig vinden (of haar gewoon niet mogen)? Want als jullie dit met merderen bij jullie baas neerleggen, is hij verplicht iets te doen. Desnoods kunnen jullie gaan dreigen met ontslag, maar dat is meer alleen als het uit de hand loopt.
    Wat is die reden dan eigenlijk, als ik zo vrij mag zijn?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik voel me er echt zo rot over, hoewel het gister gebeurd is denk ik er nu nog continu aan.

    Antebellum schreef:
    (...)
    Zijn er meer mensen die haar niet aardig vinden (of haar gewoon niet mogen)? Want als jullie dit met merderen bij jullie baas neerleggen, is hij verplicht iets te doen. Desnoods kunnen jullie gaan dreigen met ontslag, maar dat is meer alleen als het uit de hand loopt.
    Wat is die reden dan eigenlijk, als ik zo vrij mag zijn?


    Ja, maar volgens mij durven de meesten niet.
    Ik heb geen idee waarom hij haar leidinggevende heeft gemaakt,
    Maar ik weet wel waarom hij er niets aan gaat doen,
    Hij is nog al gierig [ hij neemt jonge meisjes aan en zet ze achter de kassa, dit mag eigenlijk pas vanaf je zestiende. Omdat hij ze minder hoeft te betalen. ] momenteel kan hij geen andere leidinggevende vinden, dus hij moet haar houden..
    En als ze het hoort dat ik het tegen de baas heb gezegd, dan haat ze me nog meer..

    Ik zou er wel gewoon mee gaan naar iemand met een hogere functie dan haar. Ja, er is een reden waarom zij leidinggevende is gemaakt, maar hij kan niet alles zien wat er in het bedrijf gebeurt. En kijk, ze zal echt niet meteen ontslagen worden als ze voor de rest haar werk gewoon goed doet, maar ze kan hier in ieder geval op aangesproken worden.

    En jij hoeft je hier echt niet rot over te voelen, meis. Jij hebt echt niets verkeerds gedaan. Ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer je er niet teveel van aan te trekken en gewoon door te gaan; maar wel er iets aan doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh wacht, mijn post was voor jouw laatste post bedoeld :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Ja, maar volgens mij durven de meesten niet.
    Ik heb geen idee waarom hij haar leidinggevende heeft gemaakt,
    Maar ik weet wel waarom hij er niets aan gaat doen,
    Hij is nog al gierig [ hij neemt jonge meisjes aan en zet ze achter de kassa, dit mag eigenlijk pas vanaf je zestiende. Omdat hij ze minder hoeft te betalen. ] momenteel kan hij geen andere leidinggevende vinden, dus hij moet haar houden..
    En als ze het hoort dat ik het tegen de baas heb gezegd, dan haat ze me nog meer..

    Sowieos sta je met meer mensen sterker. Ik zou gewoon met een aantal/heleboel mensen bij je baas gaan klagen. En anders gewoon dreigen met ontspag. Desnoods stuur je een mailtje naar zijn baas. Hij móét er iets qan doen. Een veilige/vertrouwde werkomgeving staat in de grondwet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga er sowieso wat van zeggen tegen haar.
    Ik heb trouwens gehoord dat mijn baas alle videobeelden terugkijkt.
    En zijn vrouw stond erbij, dus ik denk dat zij het ook gaat melden.
    Alleen weet ik niet, of ze mij gaat verdedigen, de leidinggevende, of helemaal niemand..

    Als ze echt heel onredelijk was, (wat ik vind van wel) dan staat de vrouw van de baas aan jou kant. Ik vind het echt een rotstreek, je zo voor een klant haar neus voor schut zetten. *En ik kan dit keer echt zeggen dat ik weet hoe je je voelt, want mijn leidinggevende heeft het mij ook een keer geflikt. Gelukkig ben ik daar nu weg!*

    Trek je er niets van aan (Ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan)! Je bent waarschijnlijk heel goed in je werk, dat kan je merken als (vaste) klanten langs je kassa komen. Als ze echt een hekel aan je hadden, zouden ze wel een andere kassa kiezen. Zolang zij je werk waarderen, ben je goed bezig^^
    Ik vind het heel gedurfd van je dat je er wat van gaat zeggen^^ Succes ermee!


    It's never gonna happen, Guys.