• Ik wilde heel erg graag meedoen, maar ivm school was ik een tijdje niet online. Kom ik erachter dat er al nieuwe moderators gekozen zijn en ik had niet eens door dat ze gezocht werden.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Je moet ook het nieuws forum in de gaten houden daar komt het te staan.

    Tsja, het ging allemaal erg snel, ik denk niet dat er veel aan te doen is nu.
    Maar ik had gehoopt dat jij eraan had meegedaan en had gewonnen. I like you as a mod.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 20:00 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Tsja, het ging allemaal erg snel, ik denk niet dat er veel aan te doen is nu.
    Maar ik had gehoopt dat jij eraan had meegedaan en had gewonnen. I like you as a mod.


    26 - 02 - '16

    Miyavizm schreef:
    Je moet ook het nieuws forum in de gaten houden daar komt het te staan.


    Doe ik normaal gesproken ook om de 2/3 dagen, maar ik had het druk met school omdat ik over wil naar de 4e en dat is me gelukt. Dan de volgende keer maar meedoen (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben bytheway ook niet super tevreden over de selectie, niet per se omdat ik er niet in zit, maar nja, het is nou eenmaal zo.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Tsja, het ging allemaal erg snel, ik denk niet dat er veel aan te doen is nu.
    Maar ik had gehoopt dat jij eraan had meegedaan en had gewonnen. I like you as a mod.


    Dankjewel ;$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    > Slotje, gelieve dit in 1 topic te houden ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.