• Niet dat ik er wat tegenheb, want ik houd van Torres. Alleen zijn er niet ineens in zo'n korte tijd veel te veel Torres' verhalen. Like, ineens schrijft iedereen over Torres. Hopelijk wordt dit niet een nieuwe rage, want ik vind hem echt heel erg leuk enzo, maar alleen maar Torres' verhalen vind ik saai.. :)

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Snap ik wel..

Maar hij is wel heel leuk, dus daarom word er veel over geschreven XD

[ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:56 ]

El Diablo.

Tsja, dat was ook zo met One Direction enzo, niet iedereen vind het leuk, maar er zijn altijd mensen die dat wel leuk vinden. :')

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Wie is torres? (cat)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Wie is torres? (cat)

Een spaanse voetballer (:

DarkSavior schreef:
    Wie is torres? (cat)

Fernando Torres, spaanse voetballer.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

DarkSavior schreef:
    Wie is torres? (cat)

Een voetballer..

El Diablo.

CarrotCurls schreef:
    (...)

Een voetballer..

Oooooh, okay. Dan snap ik die storm van verhalen wel. Zo zijn meisjes nu eenmaal xd

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Door 't EK ook wel denk ik. Iedereen is er in de ban van en mensen die al fan van hem zijn, hebben nu dus een extra groot publiek, denk ik zo.

The odds are néver in our favor.

Door het EK komt dat vooral
    altijd met die grote toernooien worden er verhalen over Torres geschreven, en niet alleen over hem hoor

VanDerVaart schreef:
    Door het EK komt dat vooral
    altijd met die grote toernooien worden er verhalen over Torres geschreven, en niet alleen over hem hoor

Nee, ook wel over andere voetballers, maar het viel me op dat ik nu ineens al zo'n 6/7 verhalen over Torres zag. Zelf lees ik ze ook hoor, want ik hou van Torres, maar normaal zie je de verhalen niet en nu wel.. (:

Ik denk niet dat het zoals One Direction is, hoor. Er worden al een paar jaar lang verhalen over Fernando geschreven - niet dat ik er iets op tegen heb, hij mag gezien worden - en ik denk dat je het vooral merkt als je er op let. En One Direction ging van 4 naar zo'n 200 op een paar maanden tijd. :3

[ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:44 ]

Save me from myself.