• Jullie kennen ze vast wel, de armbanden met drie chunks die een rage zijn. Mijn zus en moeder hebben ze ook, en voor mijn moeders' verjaardag besloten mijn zus en ik mijn moeder chunks te geven.
    Hup, mijn zus en ik nar de winkel om ieder een chunk te geven [ze had met moederdag een armband gekregen met 3 chunks] die zouden passen bij haar huidige chunks. Maar we kwamen uit op drie, dus wat besloten mijn zus en ik: papa geeft er extra een, mijn zus een en ik een.
    Er is een een yeti chunk die mijn zus leuk vond, dus als big suprise hebben we die vandaag besteld bij de winkel en nu is mijn zus blij. Goede daad van de dag, haha. [:

    Meer mensen bekend met noosa? En wie hebben ze? En wie heeft er nog meer een goede daad van de dag verricht?

    Off-topic: Haha, een vriendin van mij komt zo en dan gaan we een Lord of the Rkings marathon houden. Mijn vader heeft een dvd-box van LOTR, extended version, dus wij gaan tot in de late uurtjes met grote ogen staren naar een beeldscherm. [:

    Site van Noosa Amsterdam





    Dit is Noosa! En die Yeti voet is de chunk die ik mijn zus ga geven. [:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had nooit van noosa gehoord, tot ik dit topic las. Haha :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen flauw idee wat chunks zijn :W


    Shoganai i ne~

    Maaan, ik zie er de hele dag mensen mee lopen en in die winkel waren er echt ziek veel mensen die om de bakken stonden voor de goudmijn van de eeuw! En jullie kennen het niet?! :O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    Maaan, ik zie er de hele dag mensen mee lopen en in die winkel waren er echt ziek veel mensen die om de bakken stonden voor de goudmijn van de eeuw! En jullie kennen het niet?! :O


    Schijnbaar niet nee.


    26 - 02 - '16

    Veel te grof =/


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind die dingen zo leuk! Ik wil er zelf graag een hebben. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    RINGDINGDONG schreef:
    Veel te grof =/


    Ik vind juist van niet, haha. Ik vind het gaaf, alleen heel duur. Ze hebben alleen een betekenis en het is gemaakt van natuurlijke elementen en stenen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife