• De Portugese Fátima dos Santos Aveiro - Ximenes is een succesvolle zakenvrouw getrouwd met de even succesvolle Cristiano Ronaldo. Samen met hun kinderen hebben ze zich in Madrid gesetteld waar Cris voor Real Madrid speelt. Wanneer seizoen 2012/2013 aanbreekt zijn de nodige transfers weer geweest waaronder de bijkomst van Jesús Navas, de exvriend van Fátima. Jesús veroorzaakt door zijn aankomst in Madrid voor de nodig problemen in huize dos Santos Aveiro – Ximenes.


    Wat heb ik nodig?
    - WAG's van Real Madrid CF
    - Fans, journalisten, pers etc.

    Invullen:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Geboorteplaats/woonplaats:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Relatie:
    Extra's:
    Waarschuwen?

    Thank ya'll (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Of beide. Ik wil gewoon het hele team Hahaha.


    Haha ik vind het goed hoor! Dan misschien ook nog voor higuain (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Haha ik vind het goed hoor! Dan misschien ook nog voor higuain (:


    Sanne, je bent geweldig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maar ik zit nu nog even op de ipad, switch zo over op de laptop. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Maar ik zit nu nog even op de ipad, switch zo over op de laptop. (:


    Rustig aan hoor meid. Ik heb de tijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dit zijn tot nu toe de rollen. Het kan zijn dat je personage een andere man heeft aangezien er twee dubbel waren ingevuld. Haha. Invullen kan altijd nog.


    Thank you bby(flower)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Dit zijn tot nu toe de rollen. Het kan zijn dat je personage een andere man heeft aangezien er twee dubbel waren ingevuld. Haha. Invullen kan altijd nog.


    Thank you (K)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Boutella schreef:
    (...)

    Dit zijn tot nu toe de rollen. Het kan zijn dat je personage een andere man heeft aangezien er twee dubbel waren ingevuld. Haha. Invullen kan altijd nog.


    Gracías guapa! C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Rol: Vrouw Pepe.
    Naam: Inez Mercedes Avigo.
    Nationaliteit: Inez is een Portugeze van afkomst. Ze woont nu in Madrid bij Pepe thuis, maar gaat nog vaak terug naar Portugal om haar ouders te bezoeken.
    Geboorteplaats/woonplaats: In de stad Amadora is ze geboren en heeft hier lang gewoond. Nu woont ze in Madrid.
    Leeftijd: Inez is net zoals Pepe negenentwintig jaar oud. Ze is geboren op 13 Maart.
    Uiterlijk:


    Leighton Meester.
    Familie: Inez komt uit een normaal gezin, maar sinds haar ouders gescheiden zijn is het er altijd al moeilijk geweest. De vader van Inez, Ricardo, is vreemd gegaan met een jongere vrouw en dit is ook de reden geweest dat ze gescheiden zijn. Hij is nu getrouwd met de vrouw en ze zijn nu al bijna tien jaar samen. De moeder van Inez, Chloë, is niet hertrouwd en is altijd single geweest. Inez is enigskind en heeft hier nooit last van gehad, omdat ze niet anders gewend is.
    Relatie: Inez en Pepe zijn nu zes jaar samen met elkaar en bijna drie jaar getrouwd. Ze kennen elkaar door een vriendin van Inez die al heel lang iets heeft met de vriend van Pepe. Ze hebben nu ook samen een kindje, Carlos van negen maanden.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 21:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wanneer begin je aan dit verhaal? I can't wait. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Wanneer begin je aan dit verhaal? I can't wait. :Y)


    Tomorrow I guess.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Trouble in Paradise is online :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:51 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    De link doet het niet en wat zijn de uiteindelijke rollen?
    x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    De link doet het niet en wat zijn de uiteindelijke rollen?
    x


    Echt weer typisch '-.-. Hahaha de rollen zijn hoe ze het in de vorige bladzijde staan alleen WAG pepe is erbij gekomen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Echt weer typisch '-.-. Hahaha de rollen zijn hoe ze het in de vorige bladzijde staan alleen WAG pepe is erbij gekomen.


    Mag die WAG van mij een WAG van Arbeloa worden? Die ene man is namelijk nogal lelijk.xd

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 9:54 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Mag die WAG van mij een WAG van Arbeloa worden? Die ene man is namelijk nogal lelijk.xd


    Prima schat. :') Ik zal zo even die verdeling posten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."