• Ik ben een best wel grote Harry Potter fan :D . Maar sommige fans zitten te stoefen dat ze fan zijn waardoor ze geen fan meer lijken zoals deze:



    Ik vind dat als je zo gaat stoefen eigenlijk geen fan bent. Wat vinden jullie??


    I wanna be a wizard!

    Trouwens, deze quote uit hp is vest wel toepasselijk. Ik vind het namelijk wel leuk als een 1 april grap fo zo XD

    'Dat moet een GRAP zijn!' zei Fred Wemel luid.
    De gespannen sfeer die sinds de binnenkomst van Dolleman had geheerst verdween op slag. Bijna iedereen lachte en Perkamentus grinnikte waarderend.
    'Dat is géén grap, meneer Wemel,' zei hij. 'Hoewel ik, nu u het zegt, van de zomer wel een hele goeie hoorde over een trol, een feeks en een kabouter die aan de bar zitten en-'
    Professor Anderling schraapte luid haar keel.
    'Eh - maar misschien is dit niet echt het juiste moment... nee...' zei Perkamentus. -- Albus Perkamentus en Fred Wemel (blz. 145)

    Ps: zou hij ook zo over straat lopen? O_•


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    @Moonly, zullen we die bij mij maken? Kom je gewoon naar me toe en dan gaan we mijn vader gek maken met zo'n huis maken XD


    Oke ik kom naar je toe, want ik weet waar je huis woont!( haha weet ik sirieus)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    wtf dit gaat wel heel erg ver... ik ben een grote fan, maar dit kan je niet meer normaal noemen


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.