• Kayleigh haar laatste schooldag !

Op 26/06/2012 was Kayleigh het slachtoffer van pesterijen terwijl ze op haar bus zat te wachten. 2 van de pesters hebben dit gefilmd met hun GSM en dit filmpje online gezet op You Tube (ondertussen is het filmpje door You Tube zelf verwijderd). Wij als ouders waren hiervan in choque !!! Kijk zelf en oordeel ...

Kayleigh Vandeleene wil zelf dat dit filmpje openbaar gezet wordt.
    Hiermee wil zij een actie tegen de pesters (en pesten in het algemeen) starten.
    Klik 'vind ik leuk' als je haar een hart onder de riem wil steken en deel het filmpje als je haar actie wil steunen.

Bedankt aan iedereen die dit wil doen.

Kayleigh bedankt iedereen voor de massale steun.
    Met dit filmpje was het de bedoeling om een actie TEGEN pesten te voeren en niet om nog meer pesterijen te veroorzaken !

— at station roeselare.

dit stond er dus op het facebook pagina van haar moeder.
    wie hebben deze video toch al allemaal gezien?

[ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 2:11 ]

-

Ik, ik vond het echt erg. Ik werd er gewoon zo pissig van; Ze word geslagen, aan haar haar getrokken en getreiterd tot en met; iedereen staat toe te kijken en níemand, echt niemand doet iets om het te stoppen. Dat vind ik nog wel het ergste; niemand durft wat te doen om de pester te stoppen, nee sterker nog; sommige moedigde haar aan ook. Ik kreeg serieus zin om dat mens op te zoeken en d'r zelf ook eens te slaan gewoon puur om te zien hoe zij zou reageren..

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

teamZiam schreef:
    Ik, ik vond het echt erg. Ik werd er gewoon zo pissig van; Ze word geslagen, aan haar haar getrokken en getreiterd tot en met; iedereen staat toe te kijken en níemand, echt niemand doet iets om het te stoppen. Dat vind ik nog wel het ergste; niemand durft wat te doen om de pester te stoppen, nee sterker nog; sommige moedigde haar aan ook. Ik kreeg serieus zin om dat mens op te zoeken en d'r zelf ook eens te slaan gewoon puur om te zien hoe zij zou reageren..

ja, dat dacht ik ook. Dat mensen bang zijn kan ik begrijpen, maar je gaat dan niet zitten aanmoedigen. Wat een stel rotte kinderen zeg.

-

SmileLullaby schreef:
    (...)
    ja, dat dacht ik ook. Dat mensen bang zijn kan ik begrijpen, maar je gaat dan niet zitten aanmoedigen. Wat een stel rotte kinderen zeg.

Inderdaad, ze denken er gewoon niet aan wat dat met slachtoffer doet. Ulgh, ik moest echt moeite doen om het helemaal af te kijken, zo pissig werd ik er van.

[ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:27 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Video gezien en gedeeld. Het is verschrikkelijk dat mensen dit doen en dat alle mensen die daar liepen er gewoon op stonden te kijken. Iemand zou toch wel het lef gehad moeten hebben om iets te doen? Bang zijn en niet willen helpen tot daar aan toe. Maar dan nog aanmoedigen ook! Hopelijk worden de pesters sterk aangepakt en gaan ze alle pesters strenger beginnen aanpakken en niet gewoon zo laten!

Tears are words the heart can't say.

Ik heb het net gezien.
    Wat ik schandalig vind, is dat omstaanders niets doen.
    Ik ben er van overtuigd dat vele mensen dit hebben opgemerkt, maar gewoon te laf waren om iets te doen.

Als ik zo iets zie gebeuren, zou ik helpen...ook al ben ik er niet van overtuigd dat het zou uithalen, maar anders zou ik me alleen maar slecht voelen.
    Ik weet hoe het voelt, dus maakt me dit alleen maar kwader.
    Iemand moet die kinderen eens met hun kop ergens tegen slaan, misschien dat het wat zou helpen om toch een beetje respect te tonen.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Ik heb het gisteren ook gezien... maar mensen zitten dus Kacey's gsm-nummer en adres naar elkaar door te sturen, dat vind ik niet meer normaal.
    Het gedoe met Kacey moet echt stoppen. Persoonlijke informatie over haar verspreiden gaat toch écht wel te ver, hoor. Door dergelijke dingen te doen, doe je eigenlijk juist hetzelfde als wat zij Kayleigh heeft aangedaan. Cyberpesten is minstens even erg als fysiek pesten, dus ben je geen haar beter. Houd op met haar persoonlijke informatie te verspreiden, want het is gewoon pure tijds- en energieverspilling. Ik denk dat ze ondertussen wel begrijpt dat wat ze heeft gedaan, fout is... so let it go!

Mensen gaan hun mening verkondigen, zeggen dat pesten niet kan en mag, maar dan gaan ze wel doodsbedreigingen naar Kacey sturen. Fuck logic?

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

Ik kan het filmpje niet vinden.

Persoonlijk vind ik het goed wat ze doet, maar of het helpt dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Natuurlijk is pesten slecht, heb het zelf ook mee gemaakt, maar het probleem is dat pesters nou eenmaal blijven bestaan. Je kunt misschien een pester stoppen, maar er komt zo weer een ander voor in de plaats. Ik weet dit klinkt heel negatief, maar het is helaas wel zo. Pesten zal nooit echt ophouden of verdwijnen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik heb het net gezien, en ik vind dit echt verschrikkelijk, ik kan er niet meer op zeggen. Op zich is het goed van die moeder dat ze het nu laat verspreiden, misschien gaan bij enkelen de ogen nu wel open. Ik vind Kayleigh echt een ongelooflijk dapper meisje, en het moet ook verschrikkelijk geweest zijn voor haar ouders, toen ze erachter kwamen dat hun dochter gepest werd, goed dat ze er iets mee doen.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik heb het gisteren ook gezien.
    Ik wou die goedkope sjakkosj trut echt een trok op haar wezen geven. Achterlijk wijf.

Ik vind het maar een zielige bende hierzo. Ja dat meisje is geslagen en het is verschrikkelijk, maar doodsbedreigingen sturen naar de pestkop en haar nummer of facebook zeggen en sturen dat ze zelfmoord moet plegen, dat gaat erover. Iedereen is zo 'tegen' pesten, maar het wordt wel tegen dat meisje gebruikt.
    Ik vind het echt erg wat ze heeft gedaan, maar het wordt opgeblazen.

Olive

Navigate schreef:
    Ik heb het gisteren ook gezien.
    Ik wou die goedkope sjakkosj trut echt een trok op haar wezen geven. Achterlijk wijf.

Same here.

xlufjoetoexx schreef:
    Ik heb het gisteren ook gezien... maar mensen zitten dus Kacey's gsm-nummer en adres naar elkaar door te sturen, dat vind ik niet meer normaal.
    Het gedoe met Kacey moet echt stoppen. Persoonlijke informatie over haar verspreiden gaat toch écht wel te ver, hoor. Door dergelijke dingen te doen, doe je eigenlijk juist hetzelfde als wat zij Kayleigh heeft aangedaan. Cyberpesten is minstens even erg als fysiek pesten, dus ben je geen haar beter. Houd op met haar persoonlijke informatie te verspreiden, want het is gewoon pure tijds- en energieverspilling. Ik denk dat ze ondertussen wel begrijpt dat wat ze heeft gedaan, fout is... so let it go!

Mensen gaan hun mening verkondigen, zeggen dat pesten niet kan en mag, maar dan gaan ze wel doodsbedreigingen naar Kacey sturen. Fuck logic?

Amen.

Olive

Authors schreef:
    Ik vind het maar een zielige bende hierzo. Ja dat meisje is geslagen en het is verschrikkelijk, maar doodsbedreigingen sturen naar de pestkop en haar nummer of facebook zeggen en sturen dat ze zelfmoord moet plegen, dat gaat erover. Iedereen is zo 'tegen' pesten, maar het wordt wel tegen dat meisje gebruikt.
    Ik vind het echt erg wat ze heeft gedaan, maar het wordt opgeblazen.

Dat zei ik ook tegen Naan daarnet. Nu zitten ze allemaal haar te pesten, 't maakt 't er niet beter op. Dat ze moet aangesproken worden en bestraft moet worden, dat vind ik maar logisch. Maar om haar ook een slachtoffer van pesterijen te maken, gaat erover.
    Al verdient ze die trok op haar wezen nog steeds.

Navigate schreef:
    (...)
    Dat zei ik ook tegen Naan daarnet. Nu zitten ze allemaal haar te pesten, 't maakt 't er niet beter op. Dat ze moet aangesproken worden en bestraft moet worden, dat vind ik maar logisch. Maar om haar ook een slachtoffer van pesterijen te maken, gaat erover.
    Al verdient ze die trok op haar wezen nog steeds.

Ze verdient wel een straf, maar die pesterijen gaan er gewoon dubbel en dik over. Cyberpesten kan ook veel schade aanrichten. Dat meisje gaat gewoon bang zijn om verdorie nog buiten te komen!

Olive

Authors schreef:
    (...)

Ze verdient wel een straf, maar die pesterijen gaan er gewoon dubbel en dik over. Cyberpesten kan ook veel schade aanrichten. Dat meisje gaat gewoon bang zijn om verdorie nog buiten te komen!

Zelfs in haar eigen huis is ze niet veilig, want haar adres wordt ook overal rondgestuurd.

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein