Welkom op de Dance Academy.
Hier worden de dromen van talentvolle dansers en danseressen uit heel Amerika werkelijkheid. De leerlingen worden hier getraind door professionele dansers. Op de introductie dagen wordt er de juiste dans stijl voor hem of haar uitgekozen, waar hij of zij over een paar jaar eindexamen op gaat doen. De eisen zijn streng, alleen top talent wordt toegelaten op de Dance Academy.
De rollen die beschikbaar zijn:
- Leraar of lerares Hip Hop, Modern en Klassiek (19 jr. of ouder)
- Dansers (klassiek) 4x
- Dansers (modern) 4x
- Dansers (hip hop) 4x
- Danseressen (klassiek) 4x
- Danseressen (modern) 4x
- Danseressen (hip hop) 3x
- Vriendin Harry Styles (Danst Klassiek)
- Vriendin Louis Tomlinson (Danst Klassiek)
- Vriendin Liam Payne (Danst Hip Hop)
- Vriendin Zayn Malik (Danst Hip Hop)
- Vriendin Niall Horan (Danst Klassiek)
- Natuurlijk de 1D jongens zelf (zij dansen niet, ze zijn al afgestudeerd in een stijl naar keuze. Ze zijn meestal op de Academy als mentoren of bijles leraren.)
Wanneer de rol niet meer beschikbaar is, wordt dat zo snel mogelijk bijgewerkt. Daarom ben ik ook opzoek naar iemand die me met deze roleplay zou willen helpen (:
Een paar regeltjes:
- Het liefst geen one-liners. Dan wordt het snel saai.
- Er wordt niemand buitengesloten.
- Wie als eerste de rol reserveerd en binnen een week het lijstje heeft ingevuld, krijgt de rol.
- Alle leerlingen zijn van 15 tot 19 jaar. De leraren of leraressen mogen ouder zijn dan 19 jaar.
- Je mag natuurlijk meerdere rollen invullen, maar alleen met mijn goedkeuring wie je wilt invullen. Ik vind het bijvoorbeeld niet goed dat dezelfde persoon de vriendin van Louis en de vriendin van Zayn invult (bijvoorbeeld)
- Je krijgt bericht als je te lang afwezig bent geweest, waarin ik vraag of je door wilt gaan of niet. Het geldt natuurlijk niet voor mensen die op vakantie zijn, of dankzij school het druk hebben. Want dat heb ik ook. Als dat het geval is, kan je het het beste even melden zodat ik er rekening mee kan houden.
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Dansstijl:
Uiterlijk (Foto graag):
Karakter:
Extra:
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:28 ]
Billy Bob Bob Billy :P