• Ik zoek van die lekkere chille, maar wel vrolijke muziek (:

    The Script vind ik gave muziek hebben, train, fink, elbow, disney muziek (haha), Maroon 5, racoon, Jason Mraz, nickelback, Pete Murray, The Fray, all summer long van kid rock, sweet home alabama, somebody I used to know is een leuk nummertje en one republic heeft ook wel gave nummers.
    Voorbeelden :





    Loool, deze word ik vrolijk van :P


    Dus wie kan mij helpen aan leuke muziek? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pocketfull of sunshine - Natasha Bedingfield


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jep, komt ze weer met 'r kpop.
    M'n jam van de laatste week. Hij is rustig, maar alsnog vrolijk.



    En deze twee. 'k Weet niet of het in het genre past, maar ik krijg er wel altijd vrolijk en zomers gevoel van.



    En niet te vergeten Hot Summer (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo


    Misty Miller - Remember

    Foals - Olympic Airways of Miami


    As travars

    Die hierboven zijn leuk, liefst geen Japanse shit. Gewoon Engels :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nummers van Jack Johnson zijn altijd wel superchill!



    Deze is ook wel vrolijk;


    En oh! We The Kings. Supervrolijke band!

    Bowling for Soup vind ik ook wel vrolijk!



    Deze blijft ook supervrolijk:


    En eh, Go Back To The Zoo misschien?


    Zo, dat waren er al een paar. :'D

    Deze hierboven zijn nice, vooral die van Jack Johnson D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Dit blijft voor mij hét zomernummer!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:11 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Endure schreef:
    Die hierboven zijn leuk, liefst geen Japanse shit. Gewoon Engels :A

    Awkward moment dat het Koreaans is ^^;
    Als je taal als probleem ziet, vind ik dat eerlijk gezegd best wel dom. Genre van het lied minder leuk? No problem, ieder z'n eigen smaak.
    En dit bedoel ik niet onaardig btw.., maar ik begin me eraan te irriteren hoe verschrikkelijk biased mensen hier (Nederland, Europa, Amerika, overal) zijn als het om talen in de muziek gaat. Een leuk lied is een leuk lied lol.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:12 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)
    Awkward moment dat het Koreaans is ^^;
    Als je taal als probleem ziet, vind ik dat eerlijk gezegd best wel dom. Genre van het lied minder leuk? No problem, ieder z'n eigen smaak.
    En dit bedoel ik niet onaardig btw.., maar ik begin me eraan te irriteren hoe verschrikkelijk biased mensen hier (Nederland, Europa, Amerika, overal) zijn als het om talen in de muziek gaat. Een leuk lied is een leuk lied lol.


    Hoezo akward? Voor mij geen verschil. En jeetje, voel je niet zo aangevallen zeg. Ik heb gewoon geen zin in dat soort muziek, wat is daar het probleem van zeg? Het is niet zo dat jij die muziek gemaakt heb en ik je totaal afkraak --''
    En hoezo ben ik bevooroordeeld als ik geen zin heb in muziek in een andere taal dan Engels? Pff. Ik heb ook Franse, Japanse, Hawaïaanse muziek op mijn MP3, maar daar hoor je mij toch ook niet 'cool' over doen?

    Oh, daar komt ze weer met haar buitenlandse muziek hoor. Kijk eens hoe cool, ik luister muziek in een andere taal dan Engels of Nederlands.

    Sorry hoor, maar jij komt nu echt over van: IK luister Koreaanse muziek en dat is vet cool en dat moet iedereen weten en iedereen die dat minder vind is stom en eenzijdig. Ja dag, no way :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    "Awkward moment" is een manier van praten geworden, dacht ik.
    En ...dat bedoelde ik niet. Ik voel me ook niet aagevallen. Ik zei ook dat ik het niet gemeen bedoelde en ik denk ook echt niet dat ik een of andere elite muziek luisteraar ben omdat ik toevallig fan ben van kpop en dergelijke hoor ._.; Ik ben alleen erg geïnteresseerd in muziek, van weet ik veel welke landen allemaal, en dat deel ik gewoon graag.
    Ik heb jouw opmerking over de Japanse shit dan verkeerd opgevat. Sorry daarvoor. Maar mijn antwoord was vooral op het algemeen gericht.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mister saxobeat


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bandjes als Vampire Weekend, Two Door Cinema Club, Will and the People, Mumford and Sons, Razorlight en The View hebben wel zomerse nummers, vind ik. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)