• Ik had duss een idee voor een serie ,, Maar toen had ik al een paar rollen verdeelt maar toen kreeg ik een beter idee,, Duss ging die eerste niet meer door ,, Heb ik bijna alle rollen voor die komt son kind deraan (jaa roxy,jij jaa) en die segt gelijk Jaa nou lkkr dan ,,in de 1ste had ik wel een rol en dan krijg je een beter idee en dan krijg ik opeens geen rol mee ¬¬ Lkkr dan ,,ik d8 dat vriendinne voorrang kregen neit duss..

    Nou Roxy ,, IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK!
    Bn ik allergisch voor (A)
    En daarbij ,,ik beslis tog wie der in mij serie komt?? Je kunt nu eenmaal neit alles krijgen wt je wilt ,, Volgende keer beter .¬¬


    En begin nu niet te seiken over dat ik geen egte vriendin bn en blahblahblah ,,Wnt een egt vriendin maakt ook neit gelijk ruzie als se een keer geen rol heft in een serie! Ik sou menog maar een keer gaan afvragen wie er nu fout sit,,
    Wnt dat bn ik niet! ik hb gwn de rollen eerlijk verdeelt sonder vriendjespolitiek !


    Crack a bottle

    omg x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dit topic is duidelijk gericht op 1 persoon. Dat soort topics zijn verboden. Dit vechten jullie maar op msn uit.
    [/slotje]


    Bored.