• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???





    The sweetest girls ever!
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames!
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 23:35 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik heb zo slecht gedroomd hè. Ik viel van een trap af op mijn schouder, dus mijn schouder gekneust. Nu ik wakker ben heb ik zo'n last van mijn schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik heb zo slecht gedroomd hè. Ik viel van een trap af op mijn schouder, dus mijn schouder gekneust. Nu ik wakker ben heb ik zo'n last van mijn schouder.


    Wejo wat apart! ;o


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Vrijdag 6 juli is het zover... De spannende laatste aflevering van seizoen 22, met meerdere cliffhangers!

    Nadat Jack zijn zus Sjors heeft opgebiecht dat haar Bing is vreemd gegaan met Aysen, heeft Sjors Bing verlaten. Bing doet er alles aan om Sjors te bereiken, maar zij is onverbiddelijk en weigert elk contact. Bing is woest en stapt zonder na te denken in zijn auto en geeft gas. Maar wie is daar op het verkeerde moment op de verkeerde plek?

    Eindelijk is het zover: Janine en Ludo geven elkaar dan nu écht hun ja-woord. Maar heeft Maxime de twee al vergeven of speelt ze schone schijn en broedt zij ondertussen op een plan? Door de heldhaftige reddingsactie van Mike is Nina hem met andere ogen gaan bekijken. Zozeer zelfs dat de liefde tussen Nina en Noud flink is bekoeld en Noud vertrekt. Kan en wil Nina op tijd het tij keren?

    Nuran komt eindelijk tot inzicht en beseft dat ze niet van Bilal, maar toch van Rik houdt. Maar Rik heeft zijn hart inmiddels opengesteld voor Yvon en is dus geen vrij man meer. Kan de liefdesverklaring van Nuran daar nog iets aan veranderen? Bilal worstelt op zijn beurt met hele andere gevoelens…

    Sinds kort is Meerdijk ook een nieuwe, mysterieuze bewoner, die zich opvallend gedraagt, rijker. Hij speelt prachtig viool, maakt continu aantekeningen in zijn notitieboekje over de inwoners van Meerdijk en duikt overal op. Wie is deze Tim en wat doet hij in Meerdijk?



    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Vrijdag 6 juli is het zover... De spannende laatste aflevering van seizoen 22, met meerdere cliffhangers!

    Nadat Jack zijn zus Sjors heeft opgebiecht dat haar Bing is vreemd gegaan met Aysen, heeft Sjors Bing verlaten. Bing doet er alles aan om Sjors te bereiken, maar zij is onverbiddelijk en weigert elk contact. Bing is woest en stapt zonder na te denken in zijn auto en geeft gas. Maar wie is daar op het verkeerde moment op de verkeerde plek?

    Eindelijk is het zover: Janine en Ludo geven elkaar dan nu écht hun ja-woord. Maar heeft Maxime de twee al vergeven of speelt ze schone schijn en broedt zij ondertussen op een plan? Door de heldhaftige reddingsactie van Mike is Nina hem met andere ogen gaan bekijken. Zozeer zelfs dat de liefde tussen Nina en Noud flink is bekoeld en Noud vertrekt. Kan en wil Nina op tijd het tij keren?

    Nuran komt eindelijk tot inzicht en beseft dat ze niet van Bilal, maar toch van Rik houdt. Maar Rik heeft zijn hart inmiddels opengesteld voor Yvon en is dus geen vrij man meer. Kan de liefdesverklaring van Nuran daar nog iets aan veranderen? Bilal worstelt op zijn beurt met hele andere gevoelens…

    Sinds kort is Meerdijk ook een nieuwe, mysterieuze bewoner, die zich opvallend gedraagt, rijker. Hij speelt prachtig viool, maakt continu aantekeningen in zijn notitieboekje over de inwoners van Meerdijk en duikt overal op. Wie is deze Tim en wat doet hij in Meerdijk?





    Ik wist het al drie dagen :') Maar zo'n zin in! Hahaha. Mike&Nina forever


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Wejo wat apart! ;o


    Waarschijnlijk ben ik gewoon uit mijn bed gevallen en er niets van mee gekregen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)


    Ik wist het al drie dagen :') Maar zo'n zin in! Hahaha. Mike&Nina forever


    Ik wist wel iets met de aanrijding maar meer niet. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn moeder heeft me vanochtend wakker gemaakt met de mededeling dat ze mij en Cris condoleerd :') Schatje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Morgen is er geen Spanje - Duitsland haha


    Ik bedoelde Duitsland - Italie haha oepss ;p


    Hope is the only thing stronger then fear.

    Ik ga weer schrijven en VI terug kijken. Tot zo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goedemorgen lieffies!

    Deem, hoe is het met je kater? =|
    De rest, party hardy gehad? *O*

    Vanavond gaat die Mannschaft knallen met die ballen! (cat)


    ars moriendi

    Mijn kater; grappenmaker. Ik ben er nog niet uit maar accepteer het verlies wel ^^. Nu hopen op Duitsland maar ja, derde is ook niet slecht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Mijn moeder heeft me vanochtend wakker gemaakt met de mededeling dat ze mij en Cris condoleerd :') Schatje.


    Jouw moeder is geniaal, serieus! (:

    Goeiemorgen trouwens!


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    (...)

    Jouw moeder is geniaal, serieus! (:

    Goeiemorgen trouwens!


    Morning. Mijn moeder is gewoon gek op al mijn crushes/mannen. Nu alleen nog een echte maar zij is de gene die me koppelt. Elke verjaardag; ik kom er niet onderuit want er zijn jongens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik heb zo slecht gedroomd hè. Ik viel van een trap af op mijn schouder, dus mijn schouder gekneust. Nu ik wakker ben heb ik zo'n last van mijn schouder.


    Ieuwl, zo eng.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ieuwl, zo eng.


    Gebeurd wel vaker. Dan droom ik dat ik uit een boot val en kan ik derest van de dag mijn knie niet meer bewegen; dat komt door een blessure. Of dat ik van mijn fiets val op mijn hoofd en heb ik de hele dag hoofdpijn. Komt omdat ik wild slaap en mezelf altijd iets aandoe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."