• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:09 ]

    spaghetti?
    of gewoon vlees bakken, rauwe groentjes en frietjes of tagiatel

    Rijst met kip. Dat vind ik altijd zooo vreselijk lekker!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik moest gisteren ook koken :p.
    Gewoon aardappels koken, runderworstjes en een salade ^^


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    pizza's in de oven. (x


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Ik zou zeggen, maak pasta met tomatensaus en daarin stukjes kipfilet? Is heel erg lekker, doe er een beetje room doorheen. Ik zal een receptje voor je zoeken wat niet ál te moeilijk is, maar dan moet je even wachten want ik ga nu eerst zelf een eitje bakken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gewoon macaroni? (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pannenkoeken? Zelfde principe als eieren bakken alleen moet je pannenkoeken ook om draaien


    Physics is awesome

    Ingrediënten: spaghetti, 1 ui, 1 teentje knoflook, 1 rode paprika, 1 blikje tomatenpuree, 1 blik tomaatblokjes, een bakje slagroom (ongeklopt), oregano, basilicum, zout, peper, olie.

    Bak de ui (gesneden in stukjes) en het teentje knoflook (geperst) in de hete olie. Als de ui zacht is, voeg je de gesneden paprika hierbij en roerbak je dit even mee, wel wachten totdat het zacht wordt. Vervolgens roer je hier de tomatenpuree en de tomaatblokjes doorheen en wacht je tot dit lekker pruttelt: nu moet je het vuur iets lager zetten.
    De kipfilet die je vooraf gesneden hebt (in blokjes van ongeveer 2,5 cm bij 2,5 cm), roerbak je in een andere pan totdat er geen roze meer zichtbaar is aan de buitenkant (het is dan nog niet gaar vanbinnen! belangrijk dat je dit onthoudt!). Als je dit gedaan hebt, laat je ze 20 minuutjes meepruttelen met de saus. Kook in de tussentijd de spaghetti gaar (het is erg lekker om er wat olijfolie doorheen te doen, door de spaghetti: dan kleeft het niet zo aan elkaar vast), wacht tot de saus klaar is en roer dan de slagroom er doorheen: dit maakt het romig en is ook fijn als iemand snel last heeft van maagzuur. Serveer het op een groot bord. Als de saus eenmaal klaar is haal je één stukje kipfilet eruit en test je of het goed is (doormidden snijden, er mag geen rauw vlees meer te zien zijn)

    Is dit goed zo? :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pot lasagne!
    In de oven, dat is geen microgolf!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Soep!
    Poepsimpel.
    Uitjes laten stoven, soepgroenten, liter of meer liters water, laurierblaadjes (niet vergeten uit te vissen op het einde.
    Als je wortelsoep wil kap je er een hoop wortels in, wil je paprikesoep kap er dan heel wat paprika in met misschien één chilipepertje als je wil dat 't goed af smaakt.
    Een stuk brood of een patat om op te binden.
    Misschien lettertjes, sliertjes of tapioca.
    Mixen of niet, dat valt te zien of je wil knabbelen of niet. :'D
    Peper en zout blablabla...
    Oh, en een truukje om je soep wat langer te kunnen bewaren doe je er op het einde een klets koud water bij.
    En anders vries je een deel in.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 11:20 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Koude salade met van die pastadingen, tomaatjes, witte kaas en gebakken kip. Zo simpel als wat, en heel lekker!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Krieltjes/gebakken aardappeltjes met een hamburger en een slaatje met tomaatjes en prei? (:


    You are beautiful, you are love.

    tagliatelle carbonara,
    Het is simpel en heeft altijd succes


    Music is the soul of our emotions

    Speklapjes met voorgekruide krielaardappels!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 12:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nasi :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."