• De Laatste tijd .. -ongeveer een jaar al eigenlijk o-o- heb ik totaal geen inspiratie meer om stories te schrijven! :/
    Da's mega irritant, want ik doe het héél graag en kan mijn fantasie er helemaal in vrij laten.
    En nu lukt dat dus niet meer,
    iemand tips ofzo?
    Mijn concentratie s*ckt voor dood tbh :/

    dankje!


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Klik.
    Ik heb het momenteel ook, alleen werkt niks van dat bij mij. :')

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:34 ]

    Dragneel schreef:
    Klik.
    Ik heb het momenteel ook, alleen werkt niks van dat bij mij. :')



    mihihi, dankje (:
    imma try!


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Probeer gewoon is een eindje te gaan wandelen, de inspiratie komt je te gemoet, ik doe dat als ik niet kan schrijven... :)


    Music is the soul of our emotions

    De zomercakantie komt eraan, dus als je op vakantie gaat gebeurd daar vast wel iets. Ga naR je vakantie bestemming en kijk de omgeving op een manier zoals je het zou omschrijven in je verhaal. Misschien haal je er inspiratie uit. Blij je thuis, probeer je inspiratie dan uit kleinere dingen te halen. Misschien dat het helpt?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Je kan misschien proberen om in je hoofd dingen te beschrijven die je ziet, zoals bijvoorbeeld je klaslokaal of zo. En anders helpt het ook heel erg om een pen te hebben die lekker schrijft en een eigen kladblokje. Ook als je normaal op de computer typt helpt dat echt.
    Oh, en Yiruma ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wacht, ik zet het even in mijn topics. Ik moet nu heel erg snel naar school, maar als ik terugkomt neem ik wel even de tijd om wat tips te schrijven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ga hardlopen. Dan werk je alle spanning eruit (ik weet niet of je spanning hebt, maar als je concentratieproblemen hebt neem ik aan van wel) en ikzelf merk altijd dat, als ik daarna achter mijn computer kruip, veel beter te werk ga.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    Ga hardlopen. Dan werk je alle spanning eruit (ik weet niet of je spanning hebt, maar als je concentratieproblemen hebt neem ik aan van wel) en ikzelf merk altijd dat, als ik daarna achter mijn computer kruip, veel beter te werk ga.


    Mihihi, dankje! ;d
    dat ga ik zeker eens proberen! (:

    & ook bedankt aan alle anderen voor hun tips!


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    (mijn excuses voor evt. spelfouten ik zit op mijn Ipod) Maar je kunt inspiratie uit de kleinste dingen halen. Kijk een naar een lantaarnpaal en bedenk waar hij vandaan komt. Of draai je beeldscherm om en ga een kwartier of half uur schrijven zonder dat je door hebt wat. Schrijf ern bekend verhaal vanuit een ander perspectief. En vooral, het maakt niet uit of het goes of slecht is, schrijf wat er in je opkomt; verbeteren komt later wel.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (mijn excuses voor evt. spelfouten ik zit op mijn Ipod) Maar je kunt inspiratie uit de kleinste dingen halen. Kijk een naar een lantaarnpaal en bedenk waar hij vandaan komt. Of draai je beeldscherm om en ga een kwartier of half uur schrijven zonder dat je door hebt wat. Schrijf ern bekend verhaal vanuit een ander perspectief. En vooral, het maakt niet uit of het goes of slecht is, schrijf wat er in je opkomt; verbeteren komt later wel.


    Best grappige ideetjes ja, dankje! (:
    zal zeker es proberen :3


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.