• Gaat sloom de laatste tijd. Echt superiritant. Het duurt een minuut voordat sites zich laden en soms pakt hij niks op Google? Hoe kan je zo'n ding schoonmaken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:02 ]


    When words leave off, music begins.

    Ccleaner downloaden en dan aanzetten.


    Your make-up is terrible

    Dat met Google heb ik ook :') Dan typ ik wat in en gaat ie het gewoon niet zoeken.

    Ik zou eens beginnen met defragmenteren, dat scheelt al een hele hoop. En inderdaad CCleaner. En bij wil mijn geschiedenis wissen ook nog wel eens helpen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:06 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    Ccleaner downloaden en dan aanzetten.

    Hoe lang duurt zoiets dan?


    When words leave off, music begins.

    Shellshock schreef:
    Dat met Google heb ik ook :') Dan typ ik wat in en gaat ie het gewoon niet zoeken.

    Ik zou eens beginnen met defragmenteren, dat scheelt al een hele hoop.


    Ja, ik had het net nog trouwens. Maar volgens mij komt dat omdat ik aan het downloaden ben.


    Your make-up is terrible

    McHale schreef:
    (...)
    Hoe lang duurt zoiets dan?


    Downloaden en schoonmaken bij elkaar misschien een kwartiertje?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Ja, ik had het net nog trouwens. Maar volgens mij komt dat omdat ik aan het downloaden ben.

    Uuuuh hoe moet dat?;$


    When words leave off, music begins.

    ^ dat met Google heb ik ook. Maar dat heeft iedereen volgens mij en ligt dat aan Google zelf (cat)

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ik had het net nog trouwens. Maar volgens mij komt dat omdat ik aan het downloaden ben.

    Volgens mij ligt het gewoon aan Google. Ik heb er meerdere mensen al over gehoord. Het ligt in ieder geval niet aan je internetverbinding.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    (...)
    Downloaden en schoonmaken bij elkaar misschien een kwartiertje?

    Volgens mij heb ik dat programma wel; Ccleaner.


    When words leave off, music begins.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Volgens mij ligt het gewoon aan Google. Ik heb er meerdere mensen al over gehoord. Het ligt in ieder geval niet aan je internetverbinding.

    Owh ik dacht van wel? Niet dus hm of het ligt gewoon aan Chrome?


    When words leave off, music begins.

    Je moet ook gewoon Auslogics BoostSpeed downloaden. Is beter als Ccleaner 8D

    McHale schreef:
    (...)
    Owh ik dacht van wel? Niet dus hm of het ligt gewoon aan Chrome?

    Zou ook kunnen dat het aan Chrome ligt inderdaad. Weet niet wat de rest hier voor browser gebruikt, maar ik heb wel Chrome, dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Zou ook kunnen dat het aan Chrome ligt inderdaad. Weet niet wat de rest hier voor browser gebruikt, maar ik heb wel Chrome, dusja.

    En ik dacht nog wel dat Chrome zo'n goede browser was;p


    When words leave off, music begins.

    McHale schreef:
    (...)
    Volgens mij heb ik dat programma wel; Ccleaner.


    Dan zet je hem aan en druk je op schoonmaken. Als dat klaar is ga je naar register, dat staat links. Dan scan naar problemen, eventuele back-up hoef je niet te maken. Als die klaar is druk je op Herstel geselecteerde problemen en ben je klaar.


    Your make-up is terrible

    Shellshock schreef:
    (...)
    Zou ook kunnen dat het aan Chrome ligt inderdaad. Weet niet wat de rest hier voor browser gebruikt, maar ik heb wel Chrome, dusja.


    Neehoor, ik gebruik IE. Chrome loopt steeds vast bij mij. Maar op IE heb je dat Google probleem dus ook. Ik typ het dan gewoon in bij mijn google zoekbalkje in mijn browser zelf en dan werkt hij ineens wel.


    Your make-up is terrible