• Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek naar een medeschrijfster die zin heeft om me te helpen bij een voetbalverhaal. Ik loop al dagen met de zin om aan een verhaal te beginnen, maar het komt er maar niet van, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
    Heeft één van jullie misschien de tijd en de zin om een voetbal verhaal te schrijven?

    groetjes :D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:38 ]

    Bedoel je over het EK en Nederlands/ander land nationaal team?
    Zoja, wil ik best wel. Ik schrijf namelijk op dit moment wel al aantal stories, maar loop al paar dagen met idee om voetbal/ek-story te beginnen, maar weet niks...
    Ik heb ook vakantie, of zo goed als, en zelf ga ik pas begin augustus weg dus heb op dit moment alle tijd.
    Laat maar wat horen ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:38 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    Bedoel je over het EK en Nederlands/ander land nationaal team?
    Zoja, wil ik best wel. Ik schrijf namelijk op dit moment wel al aantal stories, maar loop al paar dagen met idee om voetbal/ek-story te beginnen, maar weet niks...


    Ja :) Het hoeft niet persé over het Nederlandse team te gaan :) zelf heb ik het meer op Duitsland. xx

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:41 ]

    Ik ben groot oranje-fan ;) Maar op dit moment ben ik denk toch ook voor Duitsland. Als Spanje maar geen kampioen word...
    Heb je ideeën?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    Ik ben groot oranje-fan ;) Maar op dit moment ben ik denk toch ook voor Duitsland. Als Spanje maar geen kampioen word...
    Heb je ideeën?


    Een paar, niet allemaal even origineel. Ik heb er ook geen probleem mee als het over Oranje gaat. Ik ben nu niet echt fan van hun, niet echt verkeerd bedoeld ofzo, ik supporter al meer dan een jaar voor Bayren München en aangezien bijna de helft van de duitse spelers uit die ploeg komt... Nu ik vind Oranje ook super leuk om over te schrijven :D

    Ik ben net weer bezig met het herschrijven van een voetbal verhaal over het WK, dat ik vorig jaar was begonnen en nu weer wil doen, omdat ik zoveel inspiratie heb. En nu heb ik zoveel zin om nog een verhaal over voetbal te schrijven, dus kom maar op!


    Keep your head, heels and standards high.

    Nou, ik schrijf echt heel veel voetbalstories. Dus als je wilt, zeg maar. Over welke spelers moet het gaan?


    Niet alles wat iemand zegt, is waar.

    Hummels schreef:
    Ik ben net weer bezig met het herschrijven van een voetbal verhaal over het WK, dat ik vorig jaar was begonnen en nu weer wil doen, omdat ik zoveel inspiratie heb. En nu heb ik zoveel zin om nog een verhaal over voetbal te schrijven, dus kom maar op!


    Over welke ploeg schrijf jij het liefst? ps. ik heb een abo op jou verhaal denk ik, fernando Torres, nee? xx

    LilSmartass schreef:
    Nou, ik schrijf echt heel veel voetbalstories. Dus als je wilt, zeg maar. Over welke spelers moet het gaan?


    De spelers maken mij opzich niet uit. Ik heb vele favorieten. Manuel Neuer, Bastian Swcheinsteiger, Holger Badstuber, Fernando Torres, Cristiano Ronaldo, Klaas jan Huntelaar, Mario Gomez, Thomas Muller, zo kan ik nog uren doorgaan :)

    Vrenaify schreef:
    (...)

    Over welke ploeg schrijf jij het liefst? ps. ik heb een abo op jou verhaal denk ik, fernando Torres, nee? xx


    Jaa haha, dat is mijn verhaal inderdaad! Nou het maakt mij eerlijk gezegd niet heel erg veel uit, ik vind eigenlijk ieder voetbalteam wel best, maar ik begin een beetje een obsessie te ontwikkelen voor het Duitse team. Het Spaanse team heb ik al veel over geschreven, dus misschien is het ook wel weer tijd voor iets nieuws. Maar eigenlijk maakt het me dus niks uit, ik kan overal wel over schrijven (nerd)


    Keep your head, heels and standards high.

    En ik heb op dit moment vakantie voor 8 weken, dus tijd heb ik zat! xxxx


    Keep your head, heels and standards high.

    Hummels schreef:
    En ik heb op dit moment vakantie voor 8 weken, dus tijd heb ik zat! xxxx


    haha, ik heb er tien weken vrij (kan je het geloven en ik verveel me nu al) Ik wil wel een poging wagen, aangezien ik jouw schrijfstijl ook al een beetje ken door je verhaal te lezen :) xx

    Vrenaify schreef:
    (...)

    Een paar, niet allemaal even origineel. Ik heb er ook geen probleem mee als het over Oranje gaat. Ik ben nu niet echt fan van hun, niet echt verkeerd bedoeld ofzo, ik supporter al meer dan een jaar voor Bayren München en aangezien bijna de helft van de duitse spelers uit die ploeg komt... Nu ik vind Oranje ook super leuk om over te schrijven :D


    Ik zou het ook leuk vinden om over Duitsland te schrijven, want die mannen zijn niet slecht (in alle opzichten ^.^)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik wil ook wel met je samenschrijven, ik ben eigenlijk ook al een tijdje op zoek naar een medeschrijfster haha.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    Ik wil ook wel met je samenschrijven, ik ben eigenlijk ook al een tijdje op zoek naar een medeschrijfster haha.


    Ik kan wel meerdere verhalen tegelijk schrijven, ik heb toch niks te doen deze vakantie :) Heb jij al een idee misschien? x

    Vrenaify schreef:
    (...)

    haha, ik heb er tien weken vrij (kan je het geloven en ik verveel me nu al) Ik wil wel een poging wagen, aangezien ik jouw schrijfstijl ook al een beetje ken door je verhaal te lezen :) xx


    Jaa het klinkt zo leuk 10 weken vrij, maar na 2 weken ben je daar ook wel klaar mee.. althans dat heb ik wel hoor.. Had je al iets in gedachten?:D

    xxx


    Keep your head, heels and standards high.