• Dagbeschrijving tot so far:
    - Word wakker met Friday - Rebecca Black in mijn hoofd. EN HET IS NIET EENS VRIJDAG D:
    - Vriendin belt, ik denken dat ze belt om te zeggen dat we het eerste uur vrij hebben, is ze ziek :c.
    - Stap op de fiets, flikkert m'n rag tas uitelkaar. Ik naar binnen rennen, "MAM WAAR IS DE TAPE?", tape alles wat los zit en spring weer op de fiets.
    - Ben ik bijna op de helft, realiseer ik me dat mijn verslag nog thuis ligt. Ik terug fietsen, "MAM WAAR IS MIJN AEG?" en ik spring weer op de fiets.
    - Ben ik op school aangekomen, duizend uur te laat, is mijn tas alweer kapot en zit er een gigantische ladder in mijn panty. Ik naar de wc's gegaan (ik vergeet sleutels, ik verslagen, ik vergeet mijn lunch, maar NOOIT vergeet ik een reserve panty mee te nemen) en doe een andere panty aan. +5 min
    - Naar de derde verdieping voor natuurkunde, "TE LAAT SARAH HAAL EEN BRIEFJE MWOAHR", naar de begane grond voor een briefje, naar de derde verdieping voor natuurkunde. Nog 1 briefje en ik moet een halfuur eerder melden + corveeen + brief naar mijn ouders.
    - Hoofdpijn! Ik zat echt de hele dag mijn hoofd tegen de muur te gooien, "LAAT HET STOPPEN!". Ik heb nooit hoofdpijn, karma.
    - Loop door de gang te klungelen met mijn tas tussen mijn rechterarm en mijn bovenlichaam gedrukt, in mijn linkerhand een flesje water, in mijn rechterhand een atlas en met mijn verragde schoenen aan waarvan de veters los zitten, "KUT TAS STERF STERF STERF", loopt m'n chick langs met een wtf-uitdrukking op zijn gezicht.
    - Eenmaal thuis zoek ik troost bij mijn poekiepoek (Scramble, m'n kat). Dus ik til haar op, beest kijkt me chagrijnig aan en begint panisch met haar poten te spartelen. Ladder in mijn panty.
    - Ik sta een 5.0 voor economie, een van de weinige vakken die ik nog niet heb weten op te halen. Morgen hebben we het laatste proefwerk van het jaar (die zwaar meetelt aangezien we in totaal maar 3 proefwerken hebben gehad) en ik snap er na serieus lang zitten leren nog weinig van. Nou heeft een vriendin van me de antwoorden van het proefwerk weten te bemachtigen. Dus ik helemaal blij, want zo kan ik natuurlijk die onvoldoende wel ophalen. Begint ze met dingen als "Ja ik ga het niet naar jou sturen hoor, jij doet nooit wat in de les. Je moeder mag dan wel kanker hebben, maar denk maar niet dat ik zomaar alles voor je doe" < wat nergens op slaat want ik heb de laatste tijd echt goed opgelet tijdens de lessen en ik vraag nooit wat aan haar :/. Daarbij had ik haar geholpen met Engels en Nederlands, waar zij een regelrechte ramp in is.
    - Dus ik vraag zo aan een vriend van me of hij misschien de antwoorden heeft. En ja hoor, die had hij. Van die vriendin dus. Nu heeft zij het dus naar like iedereen uit mijm klas gestuurd, behalve naar mij. Ik vragen of hij het misschien naar mij wil sturen, gaat hij het voor de grap expres niet sturen D:
    - We eten bloemkool. Ik haat bloemkool.

    Gaat er nog iemand met mij mee maandag haten? :3


    i put the fun in funeral

    Kanade schreef:
    Jouw manier van dingen vertellen is echt geniaal. Moest best lachen om deze tekst ondanks dat dat niet de bedoeling was, sorry. :'D

    In ieder geval, this sucks of course. Ik hoop voor je dat de rest van de week wat beter zal zijn. En dat je de toets nog goed maakt!
    Flauw van die vriendin dat ze het niet wilt opsturen. Jij kan nu ook lullig zijn en het klikken aan de leraar. 8D
    Oké, doe dat maar niet.
    Maar kan je niet gaan smeken/bedelen bij haar? Zeggen dat zij jouw laatste redding is. Als je het dramatisch gaat maken, geeft ze ze misschien wel aan je. ^^'
    Of ga naar een andere klasgenoot!


    Thanks, hehe. Die vriend heeft het na wat bedreigingen gestuurd 8D. nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk dat proefwerk krijgen, anders ben ik screwed lol


    i put the fun in funeral

    Impressie schreef:
    Je schrijft grappig :')
    Nee, niet leuk voor je hoor.. misschien eerder opstaan? ;p


    Nooit, NOOIT! >:C


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Thanks, hehe. Die vriend heeft het na wat bedreigingen gestuurd 8D. nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk dat proefwerk krijgen, anders ben ik screwed lol

    Ik hoop het ook voor je. ><
    Anders zou ik sowieso nog even alles doornemen. :3

    Als je dag zo begint, met Friday, kan ik wel voorstellen dat het zo gaat... :C
    Ik ben een kwartier te vroeg gewekt -.- Was misselijk, heel de dag door.
    Kom je aan de bulhalte, even bekomen van de straat over te steken (sterretjes en misselijkheid na 50m stappen -.-) Kom je toe. Wat zie je liggen op het fietspad? Een dooie kraai. Ieuwl. Dan wil je in het buskotje gaan zitten, nee, kan je de bus niet zien aankomen... Uh...
    Misselijkheid verbeterde wat. Mondeling Nederlands examen zo goed als verpest. Kwam ik naar buiten, heel stress-aanval krijgend, extreem rood, angstzweet (ja, na een examen), kom ik op speelplaats toe en zegt vriendin dat je rood en bleek tegelijk staat. Hoera. Misselijk.
    Fiets ik naar huis (omdat het moet, 12km, tegen wind) raak amper vooruit.
    Kom thuis kapot toe. Nog steeds misselijk.
    Nu ja, wat ik vandaag gegeten heb: een klein stukje croissant, wat nootjes, twee lepels vol-au-vent en een kleine zak chips. En dat smijt zelf op D:

    Jouw dag was toch iets erger.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Audacity schreef:
    (...)

    Nooit, NOOIT! >:C


    Okee, okee!


    You are beautiful, you are love.

    Mweh. Door die toetsweek valt het wel mee. Maar alsnog heb ik een grote kuthaat aan mijn kutschool. Sorry voor mijn taalgebruik(A)


    Food.

    MAHONECREW schreef:
    Ik heb het nog allemaal gelezen ook. D: En ik ben het met je eens, ik haat maandagen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ken dat gevoel. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cadentium schreef:
    Didn't read all that, but I agree; Mondays suck.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Square schreef:
    Ik ken dat gevoel. D:



    Waarom werd ik niet met dat lied wakker vanochtend, stuk toepasselijker dan friday .__.


    i put the fun in funeral

    Die streek van je vrienden is in mijn ogen gewoon echt gemeen.
    Verder heb ik goed nieuws voor je: over ongeveer 95 minuten is het dinsdag! :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Serieus ik doe mee.
    Ik kwam vanmorgen op school aan en liep ik gewoon naar mijn kluis. Ik opende mijn kluis en zocht naar mijn Nederlands boek. Na 10 minuten mijn kluis over hoop te hebben gehaald ben ik in mijn tas lopen zoeken, ben ik langs de receptie geweest en zelfs op het huiswerkpleinen lag dat rot boek niet. En thuis ligt hij al helemaal niet vanwege dat ik nooit leer voor NL.
    Met andere woorden hij is gejat en nu moet ik like €63,- betalen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:36 ]

    Rachellina schreef:
    Serieus ik doe mee.
    Ik kwam vanmorgen op school aan en liep ik gewoon naar mijn kluis. Ik opende mijn kluis en zocht naar mijn Nederlands boek. Na 10 minuten mijn kluis over hoop te hebben gehaald ben ik in mijn tas lopen zoeken, ben ik langs de receptie geweest en zelfs op het huiswerkpleinen lag dat rot boek niet. En thuis ligt hij al helemaal niet vanwege dat ik nooit leer voor NL.
    Met andere woorden hij is gejat en nu moet ik like €63,- betalen.


    63? o.o
    Wtf, ik was vorig jaar ook een boek kwijt geraakt + een boek zo goed als onleesbaar gemaakt door waterschade en het kostte mij maar 15 euro geloof ik. Medelijden :c.

    Het is dinsdag mensen, het is dinsdag :3. Economie ging vet goed, ik wist bijna alle antwoorden uit mijn hoofd en degene die ik niet wist, had ik op een papiertje geschreven en in mijn rekenmachine gedaan. Hoezee, ik ga voldoende staan voor economie 8D. En er zat een onzettend knappe jongen achter me tijdens de toets, hij moest iets inhalen :9~. Nieuwe chick gespot.


    i put the fun in funeral