Ik vind ze super!!!!
(H)KIRO(H)
-
1 okt 2007 - 7:4125 juni 2008 - 18:10
welke zijn dat ookalweer?
ik heb ff gekeken bij google weet weer wie het zijn, ik vind ze egt vreselijk stom!
ik zal verder me mond wel houden, anders ontplof ik.
xxx meCause you're amazing, just the way you are<3
25 juni 2008 - 18:11cinema bizarre is vrouwelijker dan ToHo...NOU EN!beide bands zijn ze goed als je dan alleen escape to the stars luisterd vind ik dan.maar wat maakt het uit dat cinema bizarre er vrouwelijker uitziet en ToHo iets minder en toch meisjes worden genoemd.het zijn allebij goede bands(ToHo iets meer naar mijn smaak dan).
GREETZ25 juni 2008 - 18:15Hm ik vind ze er echt héel erg verwijft uitzien, maar de muziek hgaat wel xo (Sorry voor de fans ;o)
kvind dat echt zo brr.. o.o
Hmm,Ja je hebt best wel gelijk,Ik vind Kiro noch wel leuk en de muziek vind ik ook wel goed.*Op z'n platte Utrecht's uitgesproken:* maar toch: hou ik er niet echt verdomd veel van25 juni 2008 - 18:16soory maar, ik vind er gene fock aan... en dan noemen ze Bill een meisje:S
Mijn ma en ikzelf noemen hem geen meisje maar homo,toen ik hem voor het eerts hoorde praten en zach dacht ik: Waar is zijn vriend,want hij is homo toch?25 juni 2008 - 19:59ik ga eerlijk zijn
ik ben nie voor ze
kben nie tegen ze
sommige vriendinnen
horen ze graag ander
zijn er tegn ma ik ik
ben gewoon niet in voor hunxX_tink_Xx
26 juni 2008 - 18:15CINEMA BIZARRE!!!
HALLELUJAH!
Goddelijker kan je ze niet vinden toch?hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?
26 juni 2008 - 18:16They are giirls, please wie TH meisjes vind moet zeker en vast CB meisjes vinden en there music suckt buite 1lieke das ook alles,.
*He's the one.
26 juni 2008 - 18:1726 juni 2008 - 18:19They Suck Vind ik
Nx tegen de fans, maar hun muziek vind ik slecht en de jongens zijn verwijfd zelf die player. What's his name again? Emh Yi ofzo
XFrankly my dear, I don't give a damn.
26 juni 2008 - 18:20Amai sorry ze ma da zijn pas echt meisjes..
Srr vo mense die van hun 'houden' (wa ik ni kan snappe) ma ik vind da echte janetten...Stop wishing, Start doing..
26 juni 2008 - 18:21They Suck Vind ik
Nx tegen de fans, maar hun muziek vind ik slecht en de jongens zijn verwijfd zelf die player. What's his name again? Emh Yi ofzo
X
hebbe die een player???*He's the one.
26 juni 2008 - 18:27
jah duh Yu heet hij niet yi had je kunnen weten als je de berigten hier lasThey Suck Vind ik
X
hebbe die een player???
hij is de gitarist(altijd die gitaristen weer die oversext zijn:S)en hij is heeeeeel lkkr!!!maar Lumi is lkkrder hoor(A)take me away
26 juni 2008 - 18:3426 juni 2008 - 19:41Als mensen zeggen dat ze er verwijfd uitzien, is dat ergens wel zo, maar dat is ook zo met Bill, en bij hem is het juist sexc, maar cb vindt ik een beetje té. Zeker omdat ze er allemaal zo uitzien.
26 juni 2008 - 19:43