• Stukje verhaal;

    Ik Ren weg, Waarvoor weet ik niet maar Stoppen met rennen gaat niet, ik voel angst, angst voor iets onbekends, ik moet remmen om niet in een ravijn te vallen, ik draai me om en zie een Zwarte gedaante staan, hij roept een naam die ik niet ken.

    hij steekt zijn arm uit en ik hoor een harde knal....

    Badend in het zweet schrik ik wakker, Gott ik heb weer een dezelfde Droom gehad, ik laat me weer op mijn kussen vallen maar schrik dan van een stem, naast me zie ik een gedaante staan, ik begin te gillen, maar de jongen zegt dat aleen ik hem kan zien en horen, ik knip mijn lichtje aan en zie daar een Jongen staan van Ongeveer mijn Leeftijd .

    ik kijk hem met grote ogen aan, vraag angstig wie hij is, de jongen verteld dat hij een lichtgids is die mij Beschermd tegen het kwaad, ik kijk de jongen niet gelovig aan, de jongen gaat verder met zijn verhaal en verteld dat ik een gave heb, een gave met Magiie, ik begin de jongen uit te lachen maar merk dat hij het meent.

    sinds die dag heb ik me verdiept in mijn gave en is de jongen die Aiden heet elke dag bij me.



    dit was het Ongeveer, het wordt in de quiz veel stoerder en natuurlijk komt TH erook in voor hea!!!



    De rollen;

    Hoofdrol; FAKEDOLLx


    Zus 1 van Hoofdrol;(zij heeft BTW dezelfde Gave aleen andere POwers.)[ReneeCupCore]


    zus 2 van Hoofdrol; (Heeft ook die Gave aleen andere Powers)[TOMSDICK]


    Halfzus van Hoofdrol; (hetZelfde geld als bij zus 1 en zus2)[LOLLIPOPx]


    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    2 Extra Rollen;

    LichtGids van Charissa(zus 2);BiLlPRinCeSs


    Lichtgids van Annelies (halfzus);KimxGeorg


    Lichtgids van Renee; Aiden!





    Rol;

    Foto;

    Text;

    Titel?;


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ike wil wel!! LichtGids van Charissa(zus 2);
    Info komt zo!! ;)


    Dunno ><

    Maar even eenv raagje,, Hoe moet het tekstje zijn,, Ben ik egt of wat?! heb ik een noraal leven of wat?! Ander pik ik gewoon tekstje die ik altijd gebruik..


    Dunno ><

    Rol;lichtgids van Annelies(halfzus)

    foto;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Textje;

    De wereld van magisch is raar.Je hebt lichtgids demonen en tovenaars en goeie heksen als je het zo bekijken is het maar een sprookje maar niets lijk wat het is. het bestaat namelijk egt wat mensen dus niet weten.Daarom zijn we erg voorzichtig dat mensen het niet ontdekken dat wij bestaan.We zien eruit als mensen maar wat wie in het egt zijn weten ze gelukkig niet.ik ben een van de lichtgidsen. De taak van de lichtgidsen is om de heksen te beschermen tegen het kwaad of verder te helpen met dingen op te lossen.Ik ben de lichtgids van Annelies.Het is dus mijn taak om haar verder te helpen in de magische wereld.Vele lichtgidsen zeggen dat mijn karakter lief behulpzaam en erg moedig ben in tijden wanneer het nodig is.

    -XxX- Kim


    Titel: Bounded by powers

    Maar even eenv raagje,, Hoe moet het tekstje zijn,, Ben ik egt of wat?! heb ik een noraal leven of wat?! Ander pik ik gewoon tekstje die ik altijd gebruik..

    Uhms je bent Iemand die aleen wij Kunnen zien, dus je moet geen tekstje maken met Haaai ik ben... en ik hou van Shoppen, dat klopt niet, pas je tekstje aan, Soals haai ik ben ... ik ben de Lichtgids van ..., mij job is iemand te beschermen, mijn karakter is blabla bal, soiets.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol;
    LichtGids van Charissa(zus 2)
    Foto;
    Komt zo Text;
    Hoii ik Ben Elle en ben de LichtGids van Charissa,, Je zal wel denken,, wat is nou weer een lichtGids,, nou,, Ik ben iemand,, die mensen beschermt,, iemand die er voor zoorgt dat in mij geval dus Charissa. dat haar niks ergs over komt,, Ik hou heel veel van mensen,, en darom ben ik mischien dan ook wel een LichtGids, Ik ben dan ook heel Zoorgsaam,, en kan heel goed met mensen overweg,, ik heb wel een Caracter hoor! Ik ben altijd Blij namelijk,, Nou,, niet als Charissa in groot gevaar is natuurlijk! Maar ik ben nogal apart,, ik ben niet zo van,, ik breng ze Veiligheid,, omdat het moet,, nee, ik probeer een band met Degene op te bouwen,,
    Oepsie,, ik moet nu naar Charissa,, ik heb niet zoon goed voorgevoel! Ben weg!!
    Bye Xx
    Titel?;Nee sorry,, zodra ik er een weet, meld ik het ;)


    Dunno ><

    is mijn tekstje goed :$

    Heb hem aangepast ;)


    Dunno ><

    is mijn tekstje goed :$


    je tekstje is Goed hoor!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Heb je over hetzelfde verhaal al een rollen-verdeel topic?


    Bored.

    Rol;Lichtgids Annelies <3
    Foto;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=a17sip&s=4
    Text;Hi mensje ! Zoals je maybe al gezien hebt heet ik Raquel en leef ik al 18 jaar. Nou eigenlijk leef ik niet want ik kan niet sterven. Zie je, ik ben geen 'normaal' mens. Ik ben een lichtgids. Dit mag ik eigenlijk niett vertellen maar ik voel dat je het niet door gaat vertellen. En als je het wel doet,heb je een probleem met mij. Dat wil je dus echt niet,dus luister goed maar vertel het niet verder. Een lichtgids is iemand de iemand anders beschermt zeg maar. Mijn taak is het om Annelies te beschremen tegen demonen en krachten van het duister. Als ze gewond is of op sterven ligt,is het mijn taak om haar weer te genezen. Annelies kan mij ook oproepen als ze me nodig heeft. Dat is dus nu het geval en ik moet nu gaan. Byeee
    Titel?;Feelings,Love & Magic


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    kak ik te laat zijn ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rollen zijn bezet.
    [/slotje]


    Bored.