Mijn vriend zou bij me komen dit weekend en er was gisteravond ook een feest waar hij eerst altijd heen ging. Hij had gezegd dat hij daar heel misschien heen wou maar omdat hij beloofd had aan mij dat hij bij me zou zijn zou hij niet heengaan. Dus hij kwam vrijdag ook gewoon bij me. Nu ineens gisteren zei hij dat hij toch heel graag heen wou want zijn beste vriend zou ook ineens heen gaan. (En dan moet hij er ook altijd heen ._.) Dus hij vroeg aan mij of ik dat erg vond en ik zei dat ik liever heb dat hij niet heen gaat. Want hij had beloofd bij mij te zijn. En ik had gister BBQ van mijn oma bij mij thuis dus we hadden beetje 'ruzie' maar konden er toen niet goed over praten. Daarna moesten we oppassen en zodra alle kinderen op bed lagen konden we er over praten. Maar ondertussen had ie al gebeld met zijn vriend en geregeld dat hij erheen ging. Dus ik was echt boos, want hij vraagt wat ik liever heb en toch doet ie het andere. En dan vond hij het egoïstisch van mij dat ik niet blij voor hem was. :') Waarom zou ik blij voor hem zijn dat hij uit kan, als hij beloofd heeft bij mij te zijn. Toen heeft zijn vriend hem opgehaald bij mijn huis, wat betekende dat hij van het oppassen ook nog eerder wegging.
Maar hij snapt dus niet waarom ik boos was. Dus ik vraag me af of ik me nou aanstel of niet :x
-