• musicsmylife, solsleutel, Ananananas en ik, schrijven een One Shots verhaal met lovestories.

    One Shots Lovestories


    Wij doen verzoeken, en vragen dan ook of je een verzoek voor ons hebt.
    Het mag over alles gaan (fantasy, misdaad, fanfiction etc.)

    Invullen:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Naam tegenspeler:
    Geslacht tegenspeler:
    Leeftijd tegenspeler:
    Karakter:
    Uiterlijk (liefst met foto of duidelijke beschrijving):
    Tijd waarin het verhaal zich afspeeld (nu, middeleeuwen, toekomst etc.):
    Omgeving (bos, de maan, stad, school etc.):
    Extra:
    Schrijver (wie je one shot moet schrijven: musicsmylife, solsleutel, Ananananas of Released):


    We zullen zo veel mogelijk one shots schrijven.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:54 ]


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Is geactiveerd en héél lang!
    Hope you like it!


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Meer verzoeken???:X


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Naam: Jellal Fernandes (bestaand character uit Fairy Tail, zie wiki voor meer info).


    Geslacht: Man.
    Leeftijd: 20 (denk ik).
    Naam tegenspeler: Zeref (bestaand character uit Fairy Tail, zie wiki voor meer info).
    Geslacht tegenspeler: Man.
    Leeftijd tegenspeler: 20.
    Karakter: Als Zeref boos is, kun je maar beter maken dat je wegkomt. Hij is dan zeer sterk en intimiderend. Maar normaal gezien is het een wat melancholische, zachtaardige man met een vriendelijk karakter.
    Uiterlijk (liefst met foto of duidelijke beschrijving):


    Tijd waarin het verhaal zich afspeelt (nu, middeleeuwen, toekomst etc.):
    Omgeving (bos, de maan, stad, school etc.): heden, bos.
    Extra:
    Zeref is in staat dodelijke magie te gebruiken, omdat het een black wizard is. Ook Jellal kan behoorlijk sterke magie gebruiken.
    Schrijver (wie je one shot moet schrijven: musicsmylife, solsleutel of ITwilightfan: Uh maakt me niet uit. Ben allang benieuwd wat hier uberhaupt uit komt _O_. Maakt ook niet uit of je de serie al dan niet kent, this is just for fun haha. Het genre is fantasy ;].

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 18:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dankje voor het stukje. Het was geweldig, en dat meen ik. Ik reageer altijd heel neutraal, alleen ik heb er geen woorden voor. Echt fantastisch. En om jullie aan het werk te krijgen, heb ik nog wat te schrijven voor jullie. Ik kan niet beloven dat ik grotere mensen wil. Ik wil dat jullie weer kind schrijven (duivel)

    Naam: Lynn Rae
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 5
    Naam tegenspeler: Justin Bieber
    Geslacht tegenspeler: Mannelijk
    Leeftijd tegenspeler: 18
    Karakter: Lynn is heel erg verlegen. Veel mensen kennen haar omdat ze wel is meegaat met Justin. Ze is het nichtje van Justin, maar bij Justin thuis is ze totaal niet verlegen. Ze speelt vaak met Jazmyn Bieber, ookal is Jazmyn 2 jaar jonger. Jazmyn Bieber is het zusje van Justin (Ook in real)
    Uiterlijk:


    Tijd: Nu
    Omgeving: Samen met Justin op het podium en daarna nog even bij Justin thuis.
    Extra: Lynn is echt schattig.
    Schrijver: ITwilightfan


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Iemand nog???


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Naam: Calissa
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 16
    Naam tegenspeler: Jace
    Geslacht tegenspeler: man
    Leeftijd tegenspeler: 17
    Karakter: Eigenwijs, lief, grappig, verlegen.
    Uiterlijk (liefst met foto of duidelijke beschrijving):


    Tijd waarin het verhaal zich afspeeld (nu, middeleeuwen, toekomst etc.): Op vakantie
    Omgeving (bos, de maan, stad, school etc.): Hotel feest.
    Extra: Something with singing.
    Schrijver (wie je one shot moet schrijven: musicsmylife, solsleutel of ITwilightfan: lTwilightfan.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Goyle schreef:
    Naam: Calissa
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 16
    Naam tegenspeler: Jace
    Geslacht tegenspeler: man
    Leeftijd tegenspeler: 17
    Karakter: Eigenwijs, lief, grappig, verlegen.
    Uiterlijk (liefst met foto of duidelijke beschrijving):


    Tijd waarin het verhaal zich afspeeld (nu, middeleeuwen, toekomst etc.): Op vakantie
    Omgeving (bos, de maan, stad, school etc.): Hotel feest.
    Extra: Something with singing.
    Schrijver (wie je one shot moet schrijven: musicsmylife, solsleutel of ITwilightfan: ITwilightfan.


    Je one shot is af en staat online
    Hope you like it!


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Meer?
    Sorry, ik verveel me, en ik heb nu geen zin om te leren xD


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Zou ik er nog een aanvragen?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Kna je doen, maar ik ga nu eerst die van jou doen;)


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    dank je. x


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam: Hannah
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18 jaar.
    Naam tegenspeler: Ryan O'Shaughnessy
    Geslacht tegenspeler: Man.
    Leeftijd tegenspeler: 19 jaar.
    Karakter: Hannah is een terug getrokken meisje die zich pas open opstelt aan iemand als ze weet dat die te vertrouwen is. Ryan daarentegen is een echte flierefluiter. Hij houdt van het leven en geniet van elke kans dat hij kan krijgen. Hannah en Ryan kennen elkaar al zo'n 3 jaar en zijn altijd de beste vrienden geweest, alleen de laatste tijd heeft Hannah het gevoel dat er iets meer aan de hand is.
    Uiterlijk (liefst met foto of duidelijke beschrijving):
    Ryan:


    Hannah:


    Tijd waarin het verhaal zich afspeeld (nu, middeleeuwen, toekomst etc.): Nu. 2012
    Omgeving (bos, de maan, stad, school etc.): Thuis bij Hannah.
    Extra: Hannah vertrouwt Ryan met haar leven en ze zou nooit meer zonder hem kunnen, maar ze heeft schrik om een stapje verder te gaan dan alleen vrienden zijn. Ze wilt hem niet kwijt geraken.
    Op een avond krijgt ze een sms van Ryan dat ze haar tv moet aanzetten op Britains Got Talent en ziet daar hoe Ryan op haar scherm verschijnt. Hij vertelt aan de juryleden over het feit dat hij van een meisje houdt en dat hij voor haar een liefdesliedje heeft geschreven. Direct weet ze dat het over haar gaat, ook al wilt hij niet zeggen wie het is. En de rest mag je zelf verzinnen. (; Het filmje waar dit op gebasseerd is.
    Schrijver (wie je one shot moet schrijven: musicsmylife, solsleutel of ITwilightfan: ITwilightfan


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    Naam: Hannah
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18 jaar.
    Naam tegenspeler: Ryan O'Shaughnessy
    Geslacht tegenspeler: Man.
    Leeftijd tegenspeler: 19 jaar.
    Karakter: Hannah is een terug getrokken meisje die zich pas open opstelt aan iemand als ze weet dat die te vertrouwen is. Ryan daarentegen is een echte flierefluiter. Hij houdt van het leven en geniet van elke kans dat hij kan krijgen. Hannah en Ryan kennen elkaar al zo'n 3 jaar en zijn altijd de beste vrienden geweest, alleen de laatste tijd heeft Hannah het gevoel dat er iets meer aan de hand is.
    Uiterlijk (liefst met foto of duidelijke beschrijving):
    Ryan:


    Hannah:


    Tijd waarin het verhaal zich afspeeld (nu, middeleeuwen, toekomst etc.): Nu. 2012
    Omgeving (bos, de maan, stad, school etc.): Thuis bij Hannah.
    Extra: Hannah vertrouwt Ryan met haar leven en ze zou nooit meer zonder hem kunnen, maar ze heeft schrik om een stapje verder te gaan dan alleen vrienden zijn. Ze wilt hem niet kwijt geraken.
    Op een avond krijgt ze een sms van Ryan dat ze haar tv moet aanzetten op Britains Got Talent en ziet daar hoe Ryan op haar scherm verschijnt. Hij vertelt aan de juryleden over het feit dat hij van een meisje houdt en dat hij voor haar een liefdesliedje heeft geschreven. Direct weet ze dat het over haar gaat, ook al wilt hij niet zeggen wie het is. En de rest mag je zelf verzinnen. (; Het filmje waar dit op gebasseerd is.
    Schrijver (wie je one shot moet schrijven: musicsmylife, solsleutel of ITwilightfan: ITwilightfan


    Bedankt voor je verzoek, ik ben eraan begonnen, maar moet nu eerst leren voor mijn toetsweek.
    Ik maak je one-shot vanavond of morgen, en ik plaats hier op het topic wanneer het af is.


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Naam: Kim
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Naam tegenspeler: Logan Henderson
    Geslacht tegenspeler: Man
    Leeftijd tegenspeler: 18
    Karakter: Kim is een verlegen meisje tegenover vreemden, maar met haar vrienden/vriendinnen kan ze urenlang kletsen. Kim is ook nog zo gek als een deur, ze doet de raarste dingen. Ze kan wel eens last hebben van woede aanvallen, waarbij ze graag iets in elkaar wil slaan of schoppen om haar woede kwijt te raken. Logan is hartstikke lief en aardig, hij laat z'n vrienden niet in de steek. Logan is niet goed in onaardig doen tegen mensen.
    Uiterlijk: Kim


    Logan


    Tijd waarin het verhaal zich afspeeld: Nu
    Omgeving (bos, de maan, stad, school etc.): Set van Big Time Rush.
    Extra: --
    Schrijver: Degene met inspiratie! =P

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:31 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Naam: Maaike.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 15.
    Naam tegenspeler: Jeroen.
    Geslacht tegenspeler: Man.
    Leeftijd tegenspeler: 16
    Karakter: Aardig en behulpzaam, maar nogal onzeker. Daardoor liegt ze weleens omdat ze niet wil dat iemand zich gekwetst voelt.
    Jeroen daarentegen is heel zeker van zichzelf en weet wat hij doet. Hij doet daarom wel eens onaardig.
    Uiterlijk (liefst met foto of duidelijke beschrijving):


    Tijd waarin het verhaal zich afspeeld (nu, middeleeuwen, toekomst etc.): Nu, maar mag ook in de toekomst!
    Omgeving (bos, de maan, stad, school etc.): De stad.
    Extra: Jeroen denkt te weten dat Maaike hem leuk vind, maar vind het egoïstisch om dat te denken/zeggen.
    Schrijver (wie je one shot moet schrijven: musicsmylife, solsleutel of ITwilightfan: musicsmylife

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 14:05 ]


    --