• Een verzameling van 26 korte Perciver oneshots - van A tot Z.
    De Engelse versies zijn precies 100 woorden elk.





    “I didn't have time to write a short letter, so I wrote a long one instead.”
    - Mark Twain


    Bevat slash,
    veel fluff,
    een beetje angst
    en veel Perciver.
    © Square









    Omdat er nooit genoeg Perciver kan zijn, en omdat ik wilde oefenen met het schrijven van korte verhalen. ^^

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *scrolt door topiclijsten en ziet van "van A tot Z"*
    Bwa, ja, zal wel niets speciaals zijn.
    *Ziet dat het van Square is*
    Perciver? Muhahaha, tuuurlijk kijk ik! :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    *scrolt door topiclijsten en ziet van "van A tot Z"*
    Bwa, ja, zal wel niets speciaals zijn.
    *Ziet dat het van Square is*
    Perciver? Muhahaha, tuuurlijk kijk ik! :Y)


    Haha, dankje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dankje. ^^

    Zolang je je andere stories maar niet verwaarloost :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Zolang je je andere stories maar niet verwaarloost :Y)


    Daar ben ik nu mee bezig. Ik wil vandaag in ieder geval Heart of Gold en I'm from where the Magic is nog updaten. :'D
    Bovendien heb ik bijna de helft hiervan al geschreven, dus dat komt wel goed. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oe, ik hou van jou schrijfstijl. :'D

    Maar helpt het echt om je Engels te verbeteren? Ik zat namelijk al een tijdje te twijfelen om ... little things that made me fall in love. Te gaan schrijven. Net zoiets als dit, maar dan een ziam met kleine stukjes over dingen die zayn heeft gedaan. En dat ook om mijn Engels te verbeteren, want dat is echt hard nodig.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:05 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    ziamcrew schreef:
    Oe, ik hou van jou schrijfstijl. :'D

    Maar helpt het echt om je Engels te verbeteren? Ik zat namelijk al een tijdje te twijfelen om ... little things that made me fall in love. Te gaan schrijven. Net zoiets als dit, maar dan een ziam met kleine stukjes over dingen die zayn heeft gedaan. En dat ook om mijn Engels te verbeteren, want dat is echt hard nodig.


    Dankje. ^^

    En ja, ik denk wel dat het helpt. Hoe meer ik schrijf in het Nederlands, hoe beter ik ook daarin word. Het ligt er denk ik wel een beetje aan hoe goed je Engels is. Ik versta op zich vrijwel alles, maar door zelf zo veel mogelijk te spreken en schrijven kan ik dat wel vloeiender omdat ik er gewoon meer oefening in heb en beter weet hoe ik dingen het beste kan formuleren. Als je echter nog nauwelijks Engels kunt is het misschien handiger om (voorlopig) gewoon in het Nederlands te blijven schrijven, omdat je schrijfstijl er anders behoorlijk onder leidt. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. (:
    Haha, sorry voor het lange antwoord. x'D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dankje. ^^

    En ja, ik denk wel dat het helpt. Hoe meer ik schrijf in het Nederlands, hoe beter ik ook daarin word. Het ligt er denk ik wel een beetje aan hoe goed je Engels is. Ik versta op zich vrijwel alles, maar door zelf zo veel mogelijk te spreken en schrijven kan ik dat wel vloeiender omdat ik er gewoon meer oefening in heb en beter weet hoe ik dingen het beste kan formuleren. Als je echter nog nauwelijks Engels kunt is het misschien handiger om (voorlopig) gewoon in het Nederlands te blijven schrijven, omdat je schrijfstijl er anders behoorlijk onder leidt. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. (:
    Haha, sorry voor het lange antwoord. x'D


    Op zich is mijn Engels nog niet eens zo slecht, het gaat vooral om grammatica denk ik. En het is ook meer iets wat ik voor mezelf schrijf, dus waarschijnlijk niet eens online ga gooien.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    ziamcrew schreef:
    (...)

    Op zich is mijn Engels nog niet eens zo slecht, het gaat vooral om grammatica denk ik. En het is ook meer iets wat ik voor mezelf schrijf, dus waarschijnlijk niet eens online ga gooien.


    Dan kun je het toch gewoon doen? Dan heb je het in ieder geval geprobeerd. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Perciver! Ik ga lezen :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    Perciver! Ik ga lezen :'D


    Thank you. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan