• Een vriendin maakte snel een tekening van Harry. Isn't it cute? Ze noemt het zelf een "really dumb picture i drew of harry" (cat). Hij lijkt dan niet zo zeer op Harry, maar hij is alsnog schattig, right.



    Edit: 'k zie nu dat ze 'm ook in kleur heeft getweet
    drawing harry in an ugly cat sweater



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 1:01 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zie Harry Styles er echt niet in? Sorry.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik zie Harry Styles er echt niet in? Sorry.

    Vandaar de 'really dumb', dat het niet echt lijkt, maar qua chibi gehalte is 't cute bedoel ik. I mean, ik zou willen dat ik het zo kon, maar elke poging mislukt toch zwaar.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    I think it's cute dumb. That makes sense.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    het is echt supermooi en schattig, ik zie Harry er ook niet echt in, maar het is echt wel mooi getekend (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    niet aanvallend bedoeld: het is wel een echte cute tekening maar ik zie geen Harry in en zijn kleding lijkt op een jurk.


    -

    SmileLullaby schreef:
    niet aanvallend bedoeld: het is wel een echte cute tekening maar ik zie geen Harry in en zijn kleding lijkt op een jurk.

    Again, chibi style..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lol hij lijkt een beetje op Near van Death Note :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    ahw, that's cute.


    Me so good.

    Wauw sooo mooi, zeg maar tegen je vriendin dat ze echt talent heeft.
    Kon ik dat maar. :)


    Vas Happening.

    ZAYNISCUTE schreef:
    Wauw sooo mooi, zeg maar tegen je vriendin dat ze echt talent heeft.
    Kon ik dat maar. :)

    Will do.
    Ze maakte ~vroeger~ ook dingen zoals;


    Maar 'r tablet ging kapot en ze kreeg kort geleden pas een nieuwe. Dus moet ze er weer een beetje inkomen.
    Sungyeol in een kop koffie vind ik toch aardig gelukt.



    Ze maakte ook een megaschattig sprookjesbos, maar ik kan 'm niet meer vinden want ze heeft 'm alleen maar getweet.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mmm foto's in tweets kun je terug vinden gewoon bij die foto's :) Ik vind haar echt super mooi kunnen tekenen! En deze is idd super schattig(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aria schreef:
    Ik zie Harry Styles er echt niet in? Sorry.


    maar wel mooi getekend