Ik ga vanaf morgen afvallen. Niet zeggen dat ik doorsla met afvallen, want dat is het laatste waar ik aan wil denken.
De reden dat ik wil afvallen is dat ik geen kleding van mijn lengte pas en ik ben vrijdag geschat op 57 kilo. Dat is dus ong. 10 kilo meer dan mijn echte gewicht =.=
Ik ga meer op mijn eten letten en ik hoop voor kerst resultaat te hebben =]
-
5 okt 2008 - 21:215 okt 2008 - 21:22
Haha ik doe met je mee ! ik heb maat 28 van broeken maar ik eet te veel chocokoekjes en nu pas ik niet meer in 1 van me broeken dus ik ga over op wortels
keep talking shit your makin me famous ['L]
5 okt 2008 - 21:23Enn wij moeten dit weten Omdatt...?
5 okt 2008 - 21:245 okt 2008 - 21:245 okt 2008 - 21:25Haha ik doe met je mee ! ik heb maat 28 van broeken maar ik eet te veel chocokoekjes en nu pas ik niet meer in 1 van me broeken dus ik ga over op wortels
worteltjes zijn lekker
Ik heb wel geluk dat ik veel groente en fruit lust x']5 okt 2008 - 21:25..?
Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!
5 okt 2008 - 21:26(...)omdat ik een hipp kind ben =,=
zelf zit je altyd te zeuren over dat opval gedoe.., als ik soms je reactie lees op sommige topics..,, slaat nerges op.. MIJN MENING5 okt 2008 - 21:26(...)
Zoek ergens anders ruzie ofzo
zelf zit je altyd te zeuren over dat opval gedoe.., als ik soms je reactie lees op sommige topics..,, slaat nerges op.. MIJN MENING5 okt 2008 - 21:28(...)Zoek ergens anders ruzie ofzo
ik zoek geen ruzie ik zeg wat ik vind.. en jouwn reactie is ook niet overal even vriendelijk op..5 okt 2008 - 21:28Whaa,, gaat je wel lukken,, is mij ook gelukt namelijk,, maar niet doorslaan hoor!! Want ik zit nu al na een apkje sultana vol-_-'' En daar kan ik de helle dag mee doen! en kan je nagaan, ik ben begin dit sgool jaar begonnen, en ale broeken die ik in de vakantie heb gekogt, kan je nu van me kont aftrekken,, Dicht,, Dus alsjeblieft,, doe vorzichtig!!! en blijf wel normaal eten,, dus zoochten smidagt en samonfs,, het is gewoon een kwestie van niet snoepen,,
OKe moet je mij nu horen,, ik at op een dag,, aleen maar me afond eten,, en deed het daar mee dus eigenlijk moet ik nu niet gaan lopen praten,,Dunno ><
5 okt 2008 - 21:305 okt 2008 - 21:31Ik ben het eens met BRINGxITxONN
al die zinloze topicsdie steeds worden gemaakt
Wacht ff, ik heb een nieuwe broek, snel een nieuw topic maken om dat te vertellen, want iedereen moet het natuurlijk wetenMichael Jackson: dance, sing and rest in peace!
5 okt 2008 - 21:32Ik ben het eens met BRINGxITxONN
al die zinloze topicsdie steeds worden gemaakt
Wacht ff, ik heb een nieuwe broek, snel een nieuw topic maken om dat te vertellen, want iedereen moet het natuurlijk weten
Uuh,, de helft van Dit Forum,, gaat aleen ofer Onzin,, en dit soort dingen.. >.0Dunno ><
5 okt 2008 - 21:335 okt 2008 - 21:34