• Ik verf al sinds 12e mijn haar platinablond. Ben nu net 17. Nu wil ik het gaan verven, precies één week voordat we op vakantie gaan. Is dit te kort dag of kan dit gewoon? [i.v.m. plotselinge hevige zon/temperatuur en heel veel chloor uit zwembaden want ik zwem dan twee weken lang, elke dag wel]
    Ik heb normaal nooit last gehad van chloor met geverfd haar en zo, maar denken jullie dat dit kwaad kan?

    Wat denk je van je haar een keer met rust laten en weer te laten leven in plaats van de hele dood verven. Zon is slecht voor je haar :W


    Shoganai i ne~

    Ik heb werkelijk geen idee Kim. ;o


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik denk dat je het beter niet kunt verven;) Want van zon verkleurt je haar inderdaad en je zit ook nog met dat je veel gaat zwemmen. Dan kan het verkeerd uitpakken:$


    ~

    Ik zou het niet doen.

    Ligt eraan hoe erg je uitgroei is en hoe donker je haar van jezelf is. Als het echt heel erg eruit ziet zou ik het wel doen haha.
    Maar opzich is het wel erg slecht ja. Als je de hele dag rondloopt in de zon en veel zwemt, kleurt je uitgroei vanzelf lichter.


    Your make-up is terrible

    Al sinds je twaalfde? whuttt.. nouja, ik zou het niet verven. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Je kan het gewoon doen, gewoon een goede shampoo & conditioner kopen voor extra droog haar. En als het eventueel een groenige gloed krijgt, je haar een paar keer wassen met tomatenketchup.

    Je kan wel snel zeggen, ik zou het niet verven want het is nou eenmaal niet goed. Maar mij is geleerd, als je ooit gaat beginnen met verven moet je het noueenmaal maandelijks bijhouden. Want een uitgroei is niet mooi, en bij lang haar duurt het heeel lang voordat de verf helemaal is uitgegroeid. Dan is er een mogelijkheid om je haar te ontkleuren, maar dat is ook heel slecht voor je haar..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:10 ]

    ik zou het niet verven, want dat zal nie goe zijn voor de kleur
    en het is jou leven maar verven is echt nie goe... mijn ma heeft nu heel kapot haar alsof het stro is :s

    en als je je haar ooit niet meer wil verven :p dan hoef je het niet uit te laten groeien of te ontkleuren :p
    je kan ze gwn laten verven naar jou kleur ongeveer en dan laten uitgroeien... en tegewoordig is het mooi om vanboven 1 kleur te hebben en vanonder een andere :D