• Haayy gorgeous people!!
    Ik verveelde me dus vandaar dit Topic =]

    Ok.. Wnr zijn Jullie jarig en wat is het vetste Cadeau dat je OOIT hebt gekregen!!


    Nou My B'day is dus @@ 23 juni!! en Mijn vetste Cadeau ever was denk ik Mijn eerste ECHTE mobile xD

    Mijn ticket voor de tmf awards wanneer tokio hotel voor het aller eerst in belgië kwam!<3

    27 Oktober

    Allemaal Th spullen ik werd overstroomt gewoon
    Ma wil nu lkkr veel van Joe Jonas(L)

    13 november en mn vetste cadeau was denk ik mn gitaar.


    i need you like a heart needs a beat.

    27 Oktober

    Allemaal Th spullen ik werd overstroomt gewoon
    Ma wil nu lkkr veel van Joe Jonas(L)

    IK OOK 27e! ^^

    euhm, ik denk een totaal nieuwe kamer ;3
    maar nu wil ik t liefst emma en eef voor mn bday :'D

    Pff... Ik heb geen Vetste cadeau gehad? x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    het leukste kadootje ooit! =D :
    mijn Tokio Hotel dekentje! =D (H)

    Ik had dit jaar met mijn verjaardag bio-excursie, en daar was ik helemaal chaggo over, want dan zou ik van 8 tot 18 uur weg zijn met school. Toen heeft een vriendin van mij vlaggetjes meegenomen, en cakejes gebakken, en een cadeautje meegenomen en ook feesthoedjes gekocht. En twee anderen hadden ook nog allemaal cadeautjes meegenomen, gewoon van die leipe goedkope dingentjes, zoals een toverstaf en een zelfgemaakte kralenketting met de verschrikkelijkste kralen. We hebben de heletijd in de bus zitten toeteren en zingen en feest zitten vieren, en dat vond ik echt zo leuk en lief. :3


    blame the bully.

    Ik had dit jaar met mijn verjaardag bio-excursie, en daar was ik helemaal chaggo over, want dan zou ik van 8 tot 18 uur weg zijn met school. Toen heeft een vriendin van mij vlaggetjes meegenomen, en cakejes gebakken, en een cadeautje meegenomen en ook feesthoedjes gekocht. En twee anderen hadden ook nog allemaal cadeautjes meegenomen, gewoon van die leipe goedkope dingentjes, zoals een toverstaf en een zelfgemaakte kralenketting met de verschrikkelijkste kralen. We hebben de heletijd in de bus zitten toeteren en zingen en feest zitten vieren, en dat vond ik echt zo leuk en lief. :3


    Oeww wat coewll

    (...)
    IK OOK 27e! ^^

    euhm, ik denk een totaal nieuwe kamer ;3
    maar nu wil ik t liefst emma en eef voor mn bday :'D

    AGH JIJ BENT ZO LIEF =33
    Ik ben 15 mei jarig. en vetste kado wat ik heb gehad weet ik echt niet meer? o_O

    27 Oktober

    Allemaal Th spullen ik werd overstroomt gewoon
    Ma wil nu lkkr veel van Joe Jonas(L)


    YEAH we are joe Jonas addicted

    2 september.
    + mn openklap mp3 [zo een van de clips van Fergie/PCD] of mn gitaar :'D <3

    3 Maart!
    Ik kijrg niet egt hippe Cado's ofzo,, Dit jaar mog ik me kaartje van 4 Maart voor ToHo voor me verjaardag krijgen,, maar toen heb ik hem zelf gekogt. Me volgende verjaardag,, krijg ik zowiezo een nieuwe mobiel :D en een ToHo taart :P


    Dunno ><

    WHAA WE VERJAREN OP DEZELFDE DAG!
    Moest eruit :X
    Euhm, vetste cadeau is mijn kat (:
    Ik kan echt niet meer zonder mijn poep ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Mijn ipod <33
    en het mooiste cadeua wat ik nog moet krijgen van mijn ouders is een meet en greet met th of jb xD niet dat het ooit uit komt maar altijd blijven dromen


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    WHAA WE VERJAREN OP DEZELFDE DAG!
    Moest eruit :X
    Euhm, vetste cadeau is mijn kat (:
    Ik kan echt niet meer zonder mijn poep ^^


    WAAAHHH VETTJESS!!