Ik verveelde me dus vandaar dit Topic =]
Ok.. Wnr zijn Jullie jarig en wat is het vetste Cadeau dat je OOIT hebt gekregen!!
Nou My B'day is dus @@ 23 juni!! en Mijn vetste Cadeau ever was denk ik Mijn eerste ECHTE mobile
-
5 okt 2008 - 20:57Haayy gorgeous people!!5 okt 2008 - 21:01
Mijn ticket voor de tmf awards wanneer tokio hotel voor het aller eerst in belgië kwam!<3
5 okt 2008 - 21:0127 Oktober
Allemaal Th spullen ik werd overstroomt gewoon
Ma wil nu lkkr veel van Joe Jonas(L)5 okt 2008 - 21:0113 november en mn vetste cadeau was denk ik mn gitaar.
i need you like a heart needs a beat.
5 okt 2008 - 21:0227 Oktober
Ma wil nu lkkr veel van Joe Jonas(L)
IK OOK 27e! ^^
euhm, ik denk een totaal nieuwe kamer
maar nu wil ik t liefst emma en eef voor mn bday :'D5 okt 2008 - 21:02Pff... Ik heb geen Vetste cadeau gehad? x'D
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
5 okt 2008 - 21:03het leukste kadootje ooit! :
mijn Tokio Hotel dekentje!5 okt 2008 - 21:03Ik had dit jaar met mijn verjaardag bio-excursie, en daar was ik helemaal chaggo over, want dan zou ik van 8 tot 18 uur weg zijn met school. Toen heeft een vriendin van mij vlaggetjes meegenomen, en cakejes gebakken, en een cadeautje meegenomen en ook feesthoedjes gekocht. En twee anderen hadden ook nog allemaal cadeautjes meegenomen, gewoon van die leipe goedkope dingentjes, zoals een toverstaf en een zelfgemaakte kralenketting met de verschrikkelijkste kralen. We hebben de heletijd in de bus zitten toeteren en zingen en feest zitten vieren, en dat vond ik echt zo leuk en lief.
blame the bully.
5 okt 2008 - 21:05Ik had dit jaar met mijn verjaardag bio-excursie, en daar was ik helemaal chaggo over, want dan zou ik van 8 tot 18 uur weg zijn met school. Toen heeft een vriendin van mij vlaggetjes meegenomen, en cakejes gebakken, en een cadeautje meegenomen en ook feesthoedjes gekocht. En twee anderen hadden ook nog allemaal cadeautjes meegenomen, gewoon van die leipe goedkope dingentjes, zoals een toverstaf en een zelfgemaakte kralenketting met de verschrikkelijkste kralen. We hebben de heletijd in de bus zitten toeteren en zingen en feest zitten vieren, en dat vond ik echt zo leuk en lief.
Oeww wat coewll5 okt 2008 - 21:06(...)
IK OOK 27e! ^^
euhm, ik denk een totaal nieuwe kamer
maar nu wil ik t liefst emma en eef voor mn bday :'D
AGH JIJ BENT ZO LIEF =33
Ik ben 15 mei jarig. en vetste kado wat ik heb gehad weet ik echt niet meer? o_O5 okt 2008 - 21:1327 Oktober
Ma wil nu lkkr veel van Joe Jonas(L)
YEAH we are joe Jonas addicted5 okt 2008 - 21:172 september.
+ mn openklap mp3 [zo een van de clips van Fergie/PCD] of mn gitaar :'D <35 okt 2008 - 21:173 Maart!
Ik kijrg niet egt hippe Cado's ofzo,, Dit jaar mog ik me kaartje van 4 Maart voor ToHo voor me verjaardag krijgen,, maar toen heb ik hem zelf gekogt. Me volgende verjaardag,, krijg ik zowiezo een nieuwe mobiel en een ToHo taartDunno ><
5 okt 2008 - 21:19WHAA WE VERJAREN OP DEZELFDE DAG!
Moest eruit
Euhm, vetste cadeau is mijn kat (:
Ik kan echt niet meer zonder mijn poep ^^Shakin' their ass like they just don't care.
5 okt 2008 - 21:19Mijn ipod <33
en het mooiste cadeua wat ik nog moet krijgen van mijn ouders is een meet en greet met th of jb niet dat het ooit uit komt maar altijd blijven dromenkeep talking shit your makin me famous ['L]
5 okt 2008 - 21:22WHAA WE VERJAREN OP DEZELFDE DAG!
Moest eruit
Euhm, vetste cadeau is mijn kat (:
Ik kan echt niet meer zonder mijn poep ^^
WAAAHHH VETTJESS!!