Hou je van zelf dingen knutselen zoals opbergkastjes, lampjes, shirtjes en meer? Bekijk dan een mijn story!
Het is een foto story waar ik foto's zal plaatsen over hoe je iets stap voor stap moet maken. Ook zul je foto's vinden om inspiratie op te doen voor bijvoorbeeld leuke kamerdecoraties.
Klik hier om naar mijn story te gaan.
NOTE: Ik ben nog niet erg ver in, er zijn op het moment dat ik dit typ 2 hoofdstukjes, maar er komen er veel meer! Sorry!
- Home
- Forum
- Stories promoten
- DIY & Inspiration
DIY & Inspiration - Stories promoten
-
19 juni 2012 - 23:3619 juni 2012 - 23:37
Ik ga eens een kijkje nemen!
Your make-up is terrible
19 juni 2012 - 23:40Ik hou echt van dat soort dingen! :'D
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
19 juni 2012 - 23:5720 juni 2012 - 0:25Lovely
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
20 juni 2012 - 9:32Heb je die dingen dan ook zelf gemaakt?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
20 juni 2012 - 9:4120 juni 2012 - 16:40Scandal schreef:
Heb je die dingen dan ook zelf gemaakt?
Nee ik haal ze van internet, maar ik zoek wel naar de dingen die ik zelf ook leuk vind & sommige dingen ben ik ook van plan om zelf te maken.20 juni 2012 - 16:45destemido schreef:
(...)
Nee ik haal ze van internet, maar ik zoek wel naar de dingen die ik zelf ook leuk vind & sommige dingen ben ik ook van plan om zelf te maken.
Dus met andere woorden kopieer jij zomaar iemand anders zijn foto's van hoe je het moet maken?
Dan vind ik dat je er minstens bij moet zetten van waar/wie je het hebt gehaald als je zelf geen foto's maakt.I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
20 juni 2012 - 17:58ik ben al abo <33
Het is echt suuuperleuk, ik hou echt van dat soort dingetjes!What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?
21 juni 2012 - 18:04Scandal schreef:
(...)
Dus met andere woorden kopieer jij zomaar iemand anders zijn foto's van hoe je het moet maken?
Dan vind ik dat je er minstens bij moet zetten van waar/wie je het hebt gehaald als je zelf geen foto's maakt.
Ja ik kopieer het dus eigenlijk. En als die mensen het op internet zetten zonder hun copyright erop is dat hun eigen schuld.
Als er geen copyright op staat is dat niet mijn schuld, maar die van de 'maker'.21 juni 2012 - 18:07Wat een verschrikkelijk schattige template.
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
21 juni 2012 - 18:08Luhan schreef:
Wat een verschrikkelijk schattige template.
is dat sarcastisch of..21 juni 2012 - 18:09Scandal schreef:
(...)
Dan vind ik dat je er minstens bij moet zetten van waar/wie je het hebt gehaald als je zelf geen foto's maakt.
Da's toch niet zo erg. Er zijn toch ook andere stories waarin plaatjes staan gesorteerd per genre.The odds are néver in our favor.
21 juni 2012 - 18:12destemido schreef:
(...)
is dat sarcastisch of..
Nee, ik vind 'm echt schattig ._."Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
21 juni 2012 - 18:17Luhan schreef:
(...)
Nee, ik vind 'm echt schattig ._.
oh het klonk een beetje sarcastisch haha sorry (aa) dankjee